تدریس خصوصی طراحی سایت

هر کسب و کاری مدرنی به یک وب سایت کارآمد و بهینه نیازمند است، امروزه طراحی سایت شغل پردرآمدی به حساب می‌آید و اگر علاقمند هستید که طراحی سایت را بیاموزید در آکادمی انار تدریس خصوصی طراحی سایت با وردپرس ارائه می‌شود و شما در کمترین زمان ممکن در کنار اساتید حرفه‌ای مجموعه می‌توانید طراحی سایت کنید و انواع وب سایت های خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی و… را طراحی و مدیریت کنید…

بسیاری از افراد، روش تدریس خصوصی را بهترین متد آموزشی می‌دانند و معتقدند که تدریس خصوصی میتواند یک ارتباط زنده با استاد برقرار کند و مشکلات و سوالات را بصورت اختصاصی پاسخ دهد، همچنین ترس و خجالت از سوال پرسیدن برای دانشجو از بین می رود. در آکادمی انار با اساتید حرفه ای طراحی سایت آماده هستیم تا به سوالات و نیازهای شما پاسخ دهیم…

تدریس خصوصی طراحی سایت

مسیر طراحی سایت با تدریس خصوصی کوتاه تر است…

برای یادگیری طراحی سایت باید زمان و حوصله کافی داشته باشید اما علاوه بر این دو مورد اشتیاق و علاقه هم بسیار تاثیرگذار است، زیرا باید عاشق طراحی سایت باشید تا در این مسیر قدم بگذارید، طراحی سایت کار سخت و حوصله سر بری نیست بلکه می تواند لذت بخش ترین کار دنیا باشد. اما اگر علاقمند هستید مسیر یادگیری با تدریس خصوصی طراحی وب سایت کوتاه تر می ‌شود و شما در مدت زمان کوتاهی میتوانید به طراحی سایت مسلط شوید و برای همیشه پروژه های طراحی سایت دریافت کنید و کسب درآمد داشته باشید.

در مجموعه انار، خدمات طراحی سایت پذیرفته می‌شود ویژه کسانی که زمان کافی و تسلط کافی بر طراحی سایت نداشته باشند اما در کنار پذیرش خدمات طراحی سایت برای کسانی که علاقمند به یادگیری باشند خدمات آموزشی و تدریس خصوصی طراحی سایت نیز در نظر گرفته شده تا تجربیات یک تیم متخصص را در این زمینه دریافت کنید. تدریس خصوصی طراحی سایت در محل کار شما یا در محل شرکت آکادمی انار انجام میشود.

برای تدریس خصوصی طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

ما عاشق کمک به دیگران هستیم و برای تدریس خصوصی طراحی سایت و یا رفع مشکلات وب سایت خود می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید…

تماس ، تلگرام

09013231997

شماره تماس دفتر : 33318025-021
تدریس خصوصی طراحی سایت

آموزش خصوصی طراحی وب سایت

آموزش خصوصی طراحی وب سایت و موارد جانبی اعم از: مدیریت وب سایت، آشنایی با CMS ها و سیستم های مدیریت محتوا، آشنایی با ابزارهای آنالیز وب سایت، آشنایی با ابزارهای مدیریت وب سایت، آشنایی با امنیت سایت و توسعه افزایش بازدیدکنندگان وب سایت، ما به تمامی نیازهای شما در آموزش خصوصی طراحی وب سایت پاسخ میدهیم و جای هیچ نگرانی نیست ما برای تمامی بخش های مربوط به طراحی وب سایت کارشناسان و اساتید خبره را در اختیار داریم و شما میتوانید از تجربیات مجموعه نهایت استفاده و بهره را ببرید.

از مدرس مطرح کشوری آموزش خصوصی ببینید!

موسس آکادمی انار، مهندس امیرحسین فخاری یکی از برترین مدرس های طراحی سایت در کشور، با هشت سال سابقه در زمینه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت، موسس کسب و کارهای آکادمی انار، آژانس دیجیتال مارکتینگ نشون، فروشگاه آوازتو و… یکی از چهره های شناخته شده اینستاگرام و وب فارسی در ایران به شمار می رود.

برخی از دستاوردهای امیرحسین فخاری

  • موسس آکادمی انار و آژانس دیجیتال مارکتینگ نشون
  • کارشناس برنامه میدون
  • همکاری با جهاد دانشگاهی، نهاد ریاست جمهوری و…
  • آموزش طراحی سایت به بیش از 5000 دانشجو طراحی سایت
  • آموزش بازاریابی و مارکتینگ به بیش از 3000 دانشجو
  • مشاوره به کسب و کارهای اینترنتی 600+ ساعت
  • کانال یوتیوب با بیش از 10K سابسکرایب (امیرفا)
  • پیج اینستاگرام با بیش از 10K فالوور
  • کانال تلگرام با بیش از 3K عضو ثابت
  • دارای مدال افتخار آموزشی از مجموعه مدرسین طلایی
  • فعال از سال 1393 تا کنون…
مدرس اینستاگرام - تدریس خصوصی اینستاگرام - آموزش گروهی

آموزش از افراد متخصص و شناخته شده = کسب تجربه و کوتاه شدن مسیر

در آکادمی انار شما می‌توانید از مدرس های مجموعه تدریس خصوصی ببینید یا مستقیم از مهندس فخاری آموزش خصوصی بگیرید که البته باید حتماً از طریق تلگرام ما به شماره 09013231997 حداقل یک هفته قبل تر هماهنگ کنید و زمان آموزش رو فیکس کنید. تدریس خصوصی با مدرسین یا جناب فخاری هر دو موثر و تاثیرگذار است فقط از نظر زمانی و هزینه متفاوت است. برای اطلاع از شرایط به تلگرام پشتیبانی پیام ارسال کنید.

فهرست