با توجه به شرایط کرونا، امکان تدریس خصوصی از طریق نرم افزارهای کنترل از راه دور AnyDesk میسر شد.

تدریس خصوصی وردپرس

وردپرس، یک سیستم مدیریت محتوا به حساب می‌آید که در چند دقیقه می‌توانید یک وب سایت راه اندازی کنید، بدون شک وردپرس از قدرت و انعطاف بسیاری بالایی برخوردار است اما به شرط آن که به خوبی با وردپرس و ابزارهای آن آشنا باشید. یادگیری وردپرس کار سختی نیست حتی در دوره رایگان آموزش وردپرس وب سایت آکادمی انار شما می توانید با مقدمات وردپرس آشنا شوید. اما این تمام کار نیست، صرفاً نصب کردن وردپرس همه چیز نیست و به خوبی می دانید که اگر به دنبال حرفه ای شدن در مسیر طراحی سایت با وردپرس باشید، احتیاج به یک منبع آموزشی معتبر دارید.

ما در آکادمی انار در کنار شما هستیم تا در مسیر حرفه ای شدن شما را یاری کنیم، تدریس خصوصی طراحی سایت با وردپرس یکی از خدماتی است که در آکادمی انار ارائه میکنیم تا شما عزیزان با توجه به میزان تسلطی که دارید با آموزش و رفع اشکال در خدمت شما باشیم.

آموزش وردپرس - رشد و توسعه سایت

از یک مجموعه تخصصی آموزش ببینید

وردپرس را از مجموعه‌ای آموزش ببینید که بصورت تخصصی فقط در زمینه طراحی سایت فعال است، ما به هیچ عنوان با اساتید درجه چندم و تازه کار همکاری نداریم و حفظ جایگاه آکادمی انار به عنوان مجموعه تخصصی آموزش دیجیتال مارکتینگ در کشور اولویت ماست. وب سایت ما دارای رنک زیر 3 هزار ایران است و کاملاً با وردپرس طراحی شده و اکنون در کلمات کلیدی بسیار زیادی در گوگل بالا هستیم. ما به صورت تخصصی فقط در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت داریم.

طراحی سایت با وردپرس

از آموزش وردپرس تا رفع اشکال وب سایت

اگر شما اطلاعات برنامه نویسی داشته باشید تقریباً می توانید مشکلات وب سایت خود را برطرف کنید، اما اگر دانش برنامه نویسی ندارید و یا احتیاج به راهنمایی دارید، میتوانید روی ما حساب کنید. از آموزش وردپرس تا رفع اشکال وب سایت وردپرسی شما در خدمتتان هستیم. اگر تمایل داشته باشید ما می توانیم اطلاعات مفیدی که در زمینه وردپرس داریم را با شما در میان بگذاریم و یا اینکه مشکل شما را برطرف کنیم و علت مشکل را به شما گزارش دهیم…

هر جایی نیاز به کمک و راهنمایی داشتید روی ما حساب کنید ما به شما کمک میکنیم تا پیشرفت کنید…

ما در چه موضوعاتی می توانیم به شما کمک کنیم؟

ما می توانیم در موضوعات مختلف آموزشی در خدمت شما باشیم برخی از این موضوعات عبارتند از: آموزش پایه وردپرس، آموزش سئو وردپرس، آموزش افزایش امنیت وردپرس، آموزش روش های بازاریابی و افزایش فروش، آموزش طراحی قالب وردپرس، آموزش افزونه های وردپرس و…

لوگو وردپرس فارسی - Logo Wordpress

آموزش پایه وردپرس

آموزش سئو وردپرس

افزونه های وردپرس

لوگو آموزش طراحی قالب وردپرس

طراحی‌قالب‌وردپرس

آموزش رفع اشکال وردپرس

رفع اشکال سایت

ترفند افزایش فروش

با ما تماس بگیرید !!!

ما عاشق کمک به جامعه وردپرسی هستیم، برای تدریس خصوصی و یا رفع مشکلات وب سایت خود می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید…

از طریق تلگرام و واتساپ

09013231997

تدریس از راه دوره در شرایط کرونا

با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و فراگیری ویروس کرونا Covid-19 ، آکادمی انار زیرساخت های لازم برای تدریس خصوصی از طریق نرم افزارهای کنترل از راه دور را میسر کرد، عزیزان می توانند جهت جلوگیری از ملاقات حضوری کلاس خود را از طریق نرم افزار AnyDesk برگزار کنند. این امکان از 2 اردیبهشت ماه 1399 تا اطلاع ثانوی برقرار است و جهت هماهنگی های لازم می توانید با شماره تماس زیر از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید.

تماس و واتساپ

09013231997

طراحی سایت با وردپرس هم آسونه و هم لذت بخش !

طراحی سایت با وردپرس هم آسونه و هم لذت بخش ! فقط به شرط اینکه از یه آموزش خوب استفاده کنی و از اساتیدی کمک بگیری که در این زمینه دارای تجربه و سابقه کافی باشند، و دستاوردهای مهمی در این زمینه بدست آورده باشند، ما در آکادمی انار مورد اعتماد افراد زیادی هستیم و این اعتماد بجز با سخت کوشی و تلاش بسیار اتفاق نمیافتد، کیفیت آموزش های غیرحضوری در آکادمی انار ضمانت این ادعاست! ما در دو روش آموزش حضوری و غیر حضوری توانستیم رضایت کاربران خود را جلب نماییم! پس میتوانیم به شما هم کمک کنیم تا به اندازه کافی به وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی نزدیک شوید…

تدریس خصوصی وردپرس با اساتید کاملاً حرفه ای

تدریس خصوصی وردپرس با اساتید کاملاً حرفه ای و دارای سابقه و نام آشنای حوزه وب در آکادمی انار. اگر احتیاج دارید که وردپرس را بصورت خصوصی در کلاس های آموزشی انفرادی تجربه کنید، در انتخاب آکادمی انار تردید نکنید! برای تدریس خصوصی میتوانید با شماره های موجود در این صفحه ارتباط برقرار کنید و برای ملاقات حضوری هماهنگی های لازم را انجام دهید، شما میتوانید به دفتر آکادمی انار در تهران مراجعه فرمائید و یا از اساتید ما بخواهید که به دفتر یا شرکت شما مراجعه فرمایند.

تدریس خصوصی وردپرس در تهران

در حال حاضر تنها تدریس خصوصی وردپرس در تهران صورت میپذیرد، به دلیل اینکه دفتر آکادمی انار در تهران واقع است در حال حاضر تنها میتوانیم به هم وطنان تهرانی خدمات تدریس خصوصی ارائه کنیم، اما دوستان شهرستانی نیز میتوانند از آموزش های غیر حضوری ما در آکادمی انار از لینک (دوره های آموزشی آکادمی انار) دسترسی داشته باشند.

برای هماهنگی های لازم تماس بگیرید: 09013231997

تدریس خصوصی به 2+1 روش انجام میشود !

تدریس خصوصی در شرکت ما

تدریس خصوصی طراحی سایت با وردپرس و تمامی مباحث مرتبط با وردپرس در محل شرکت ما انجام میشود، بدین صورت که شما ساعت مربوط را با پشتیبان هماهنگ میکنید و در ساعت مقرر به شرکت انار واقع در خیابان حافظ تهران مراجعه میفرمائید.

تدریس خصوصی در محل کار یا منزل شما

در این روش تدریس خصوصی طراحی سایت با وردپرس و تمامی مباحث مرتبط با وردپرس در محل کار یا منزل شما انجام میشود، بدین صورت که شما ساعت مربوط را با پشتیبان هماهنگ میکنید و در ساعت مقرر مدرس مربوط به محل مربوط برای تدریس مراجعه میکند.

در این صورت هزینه ایاب و ذهاب به حق تدریس اضافه میگردد.

تدریس خصوصی غیرحضوری (آنلاین)

اما روش سوم که به دلیل شرایط کرونا به خدمات ما اضافه شده، تدریس خصوصی غیرحضوری و آنلاین است که به کمک نرم افزارهای کنترل از راه دور مثل: Any Desk برگزار می‌شود چنانچه تمایل داشتید جلسه تدریس خصوصی وردپرس بصورت غیرحضوری باشد، می‌توانید به پشتیبانی اطلاع دهید تا زمان لازم و هماهنگی های لازم را برای تدریس خصوصی از راه دور انجام دهد.

آکادمی انار هر 3 روش تدریس خصوصی را انجام می‌دهد.

دوره فشرده آموزش وردپرس (خصوصی)

علاوه بر جلسات آموزش تدریس خصوصی وردپرس و رفع اشکال یک روش جدید برای یادگیری پایه ای و حرفه ای وردپرس در آکادمی انار فراهم کردیم، دوره آموزشی فشرده وردپرس که به صورت خصوصی یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. این دوره آموزشی خصوصی بصورت 5 جلسه یک ساعت و نیمه می‌باشد. مجموعاً می‌شود 7 و نیم ساعت آموزش خصوصی و فشرده که خیلی سریع شما مسلط می‌شوید به طراحی سایت با وردپرس. این دوره آموزشی خصوصی مناسب کسانیست که خیلی سریع قصد ورود حرفه ای به طراحی سایت با وردپرس را دارند. 100% عملی و پروژه محور و کاملاً اصولی از دل تجربیات چندین ساله آکادمی انار.

لوگو وردپرس فارسی - Logo Wordpress

آموزش کامل وردپرس

آموزش سئو وردپرس

کار با افزونه های وردپرس

لوگو آموزش طراحی قالب وردپرس

شخصی سازی سایت

آموزش رفع اشکال وردپرس

آموزش رفع اشکالات سایت

ترفندهای فروش آنلاین

تعداد ساعت آموزش: 7.5

تعداد جلسات آموزش: 5

نوع آموزش: فوری پروژه محور

برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی با ما تماس بگیرید.

فهرست