راهنمای استفاده از دوره های آموزشی

به طور کلی به دو روش دوره های آموزشی آکادمی انار ارائه شده…

  1. دوره های دارای لایسنس (قابل استفاده برای یک نفر)
  2. دوره های دانلودی

 

برای مثال دوره هایی مثل دوره VIP اینستاگرام، دوره طراحی سایت، دوره بمب استوری جزء دوره هایی هستند که شامل لایسنس هستند و جز دسته یک به شمار می روند.

 

استفاده از دوره های لایسنس دار (اسپات پلیر)

اگر دوره لایسنس دار از ما خریداری کرده اید مثل دوره VIP اینستاگرام کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

 

1- دوره را از سایت خریداری کنید پس از پرداخت هزینه دوره به یک صفحه منتقل می شوید که همانند تصویر زیر می باشد.

همانطور که در صفحه باز شده راهنما استفاده از دوره وجود دارد، برای مشاهده دوره شما دو مرحله ساده پیش پا خواهید داشت. اول نصب نرم افزار اسپات پلیر روی اندروید یا ویندوز، و دوم کپی کردن لایسنس داخل برنامه اسپات پلیر، همین!!!

2- پس در مرحله دوم که دوره را خریداری کردیم، از لینک های زیر میتونید نرم افزار اسپات پلیر را دانلود و نصب کنید.

لینک دانلود اسپات پلیر برای ویندوز (کامپیوتر)

لینک دانلود اسپات پلیر برای اندروید (موبایل اندرویدی)

 

3- بعد از اینکه اسپات پلیر را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کردید فقط کافیه کلید لایسنس که سایت به شما داده را کپی کنید و داخل نرم افزار پِیست کنید.

 

دقت کنید که هیچ کار اضافه ای لازم نیست انجام بدین، فقط و فقط همین مراحلی که به شما گفته شد رو انجام بدین. بعد از نصب اسپات پلیر و وارد کردن لایسنس، روی نام دوره که کلیک کنید تمام جلسات برای شما بالا میاد و با کلیک روی هر جلسه میتونید اون جلسه رو مشاهده کنید.

 

نکات مهم:

  1. در حال حاضر نرم افزار اسپات پلیر فقط برای گوشی های اندرویدی و کامپیوترهای ویندوزی قابل نصب و اجرا هست.
  2. لایسنس را روی هر دستگاهی که فعال کنید فقط با همون دستگاه میتونید دوره رو مشاهده کنید.
  3. اگر بعد از وارد کردن لایسنس باز هم اروری را مشاهده کردید که نشد دوره را مشاهده کنید در بخش پایین همین صفحه سوالات رایج و متداول را مطالعه کنید اگر پاسخ سوال شما وجود نداشت میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

 

سوالات متداول و مشکلات رایج:

خیلی از کاربران ممکن بعد از نصب اسپات پلیر روی ویندوز با مشکل مواجهه بشن که دلیل این مشکل نصب بودن نرم افزار Any Desk هست. اگر این نرم افزار روی کامپیوتر شما نصب باشد، حتما شما هم با ارور زیر مواجه خواهید شد. پس به تصویر زیر نگاه کنید…

همانطور که در تصویر بالا میبینید در متن ارور گفته شده که برنامه AnyDesk را ببندید! شاید بپرسید که هیچ برنامه ای باز نیست پس چطور این ارور را گرفته؟ پاسخ این است که انی دسک در پس زمینه کامپیوتر شما همیشه در حال اجراست. راهکار ساده ای وجود دارد.

کافیست روی فلش گوشه پایین سمت راست کلیک کنید و آیکون انی دسک (Any Desk) که قرمز رنگ هست را پیدا کنید و روی آن راست کلیک کنید. دقیقاً مانند تصویر زیر:

پس از راست کلیک روی آیکون این نرم افزار روی گزینه Quit (خروج) کلیک کنید تا کاملاً این اپلیکیشن بسته شود.

سپس نرم افزار اسپات پلیر را یکبار ببندید و دوباره باز کنید و روی نام دوره که کلیک کنید این بار تمام جلسات دوره باز می شود.

 

چنانچه همه توضیحات این صفحه را با دقت مطالعه کردید و باز مشکل داشتید کافیست با شماره 09013231997 یا شماره ثابت 02133318025 تماس بگیرید.

فهرست