سه مرحله افزایش فروش در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام افزایش فروش داشته باشیم؟

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان ارزشمند آکادمی انار، با مقاله بسیار مهمی در خدمت شما هستیم با عنوان افزایش فروش در اینستاگرام که دغدغه بسیاری از صاحبین کسب و کار در اینستاگرام هست، ما قصد داریم در این مقاله سه مرحله طلایی را برای افزایش فروش در اینستاگرام بیان کنیم، که بدون شک با رعایت همین سه مرحله می توانید فروش خود را در اینستاگرام افزایش بخشید.

ابتدا لازم است که شناخت بهتری درباره مشتریان داشته باشیم، چه اتفاقی رخ می دهد تا ما از یک پیج اینستاگرامی خرید انجام دهیم؟ بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم…

 

چه زمان از یک پیج اینستاگرامی خرید انجام میدهیم؟

خودمان را جای یک کاربر قرار میدهیم ما در چه زمان از یک پیج اینستاگرامی خرید انجام میدهیم؟ به موارد زیر دقت کنید.

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار
  • 1- زمانی که محصول یا خدمات مورد نیاز خود را مشاهده کنیم.
  • 2- زمانی که احساس نیاز به محصول و یا خدمات داریم.
  • 3- زمانی که به اندازه کافی به آن برند یا شخص اعتماد میکنیم.
  • 4- زمانی که مطمئن هستیم شرایط خرید چگونه است و یا روند تحویل سفارش چگونه خواهد بود.
  • 5- زمانی که از کیفیت و اعتبار ارائه دهنده اطمینان حاصل کنیم.
  • 6- زمانی که قیمت آن محصول یا خدمات را مناسب و ایده آل بدانیم.
  • 7- زمانی که احساس میکنیم قرار است چیزی را از دست بدهیم.
  • 8- پشتیبانی و پاسخگویی کاملاً شفاف و سریع داشته باشد.
  • و…

این ها مواردی بودند که باید بعنوان یک فروشنده خوب و یا بازاریاب اینستاگرامی آنها را بدانید، حال باید شما پاسخ دهید، پیج اینستاگرامی شما به اندازه کافی فعال و مورد اعتماد است؟ توانستید به سوالات یک کاربر پاسخ کامل و دقیق داده باشید؟ شرایط و نحوه خرید کاملاً شفاف و واضح است؟ پس اگر با اصول استاندارد و اولیه پیج آشنا هستید و رعایت کردید کار شما راحت تر است اما اگر با اصول اولیه و حرفه ای اینستاگرام آشنایی ندارید پیشنهاد میکنم حتماً در دوره 0 تا 100 اینستاگرام که توسط آکادمی انار منتشر شده، شرکت کنید تا اطلاعات خود را افزایش دهید.

چرا در دوره شرکت کنم؟

  • 1- برای آشنایی با اصول اولیه و حرفه ای اینستاگرام مارکتینگ
  • 2- برای اینکه راه های افزایش فالوور واقعی را بیاموزیم
  • 3- برای آشنایی با ابزارهای تحلیل پیج و پروفایل حرفه ای اینستاگرام
  • 4- برای افزایش فروش و فعالیت حرفه ای در اینستاگرام

دوره کسب درآمد از اینستاگرام

اگر موافق باشید در ادامه سه مرحله طلایی و مهم افزایش فروش اینستاگرام را با هم مرور میکنیم، تا با رعایت همین سه مورد فروش خود را در اینستاگرام دگرگون کنیم.

1- جذب

اولین مرحله در افزایش فروش اینستاگرام، جذب کاربر هدف است، شما باید بدانید چه کسانی به محصول شما نیاز دارند، آنهارا شناسایی کنید و در پیج های که بیشترین حضور را دارند تبلیغات کنید، جذب اولین مرحله فروش است، در نظر داشته باشید مرحله جذب هیچ گاه در اینستاگرام تمام نمی شود و یک اصل همیشگی در رشد است و باید بصورت مداوم این مرحله را تکرار کنید.

توجه داشته باشید که قبل از مرحله جذب شما باید یک ساختار درست از پروفایل حرفه ای گرفته تا تولید محتوا انجام داده باشید، زیرا کاربران جذب پیج های ضعیف و بدون موضوع نمی شوند. (نکات بیشتری برای جذب بهتر مخاطبان در دوره 0 تا 100 اینستاگرام گفته شده)

2- اعتماد سازی

مرحله دوم اعتماد سازی است، حال که شما یک تعداد مخاطب جذب پیج کرده اید باید بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید، ایده ها و تکنیک های زیادی برای جلب اعتماد کاربران وجود دارد که رایج ترین آنها : انتشار ویدیو و یا نظرات مشتریان ما – اتشار تصاویر کاربران با محصولات ما – وب سایت معتبر – نماد اعتماد – خدمات پس از فروش و گارانتی – پرداخت پس از تحویل درب منزل و…

شما به عنوان یک بازاریاب اینستاگرامی باید بدانید که چگونه می توان فردی که برای اولین بار با پیج ما روبرو می شود را جذب کنیم و در مدت کمی بتوانیم اعتماد آن ها را جلب کنیم، هر برندی که مرحله اعتماد سازی را بدرستی انجام دهد، موفق تر و پر فروش تر خواهد بود، پس خلاق باشید و روش های مختلف را برای جلب اعتماد مخاطبان در نظر بگیرید، در نظر داشته باشید که ویدیو میتواند تاثیر خیلی زیادی در جلب اعتماد مخاطبان داشته باشد، محصولات شما توسط خودتان یا یک فرد مناسب آنباکس شود و توضیحات مربوط داده شود به سوالات رایج پاسخ دهید و مشتری را برای خرید آماده کنید.

3- فروش

مرحله سوم فروش است، همیشه باید بدانید که دوام هر کسب و کاری به میزان فروش آن بستگی دارد، اگر به اندازه کافی جذب کرده اید و اعتماد مخاطبان را هم جلب کردین، حالا وقت آن است که پیشنهادات جذاب به مخاطبان بدهید تا برای قطعی کردن خرید خود کمی هیجان زده شوند و زودتر خرید خود را قطعی کنند.

در این مرحله کمپین های فروش بسیار تاثیر گذار هستند فقط توجه داشته باشید که باید یک زمان محدودی را برای کمپین های فروش خود داشته باشید. با یک تخفیف میتوانید کاربران زیادی در پیج را به خریدار و مشتری دائمی خود تبدیل کنید.

بسیاری از پیج ها در اینستاگرام هستد که مسیر سفارش آنها کاملاً شفاف نیست و مخاطبان نمیدانند که چگونه میتوان سفارش خودشان را ثبت کنند، توجه داشته باشید که باید کاملاً مسیر را کوتاه و شفاف کنید تا فروش اتفاق بیفتد. مستقیم به مشتریان خود بگویید که برای خرید این محصول باید چه کنند و بعد از خرید چقدر زمان لازم است تا سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند.

افزایش فروش اینستاگرام

در تصویر بالا، بصورت خلاصه سه مرحله افزایش فروش را توضیح دادیم، امیدوارم با تمرکز بالا و خلاقیت بتوانید از این سه مرحله در جهت افزایش فروش خود در اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید، همچنین در بخش نظرات می توانید سوالات و پیشنهادات خودتان را به ما ارائه بدین تا موضوع پست های بعدی را شما تعیین کرده باشید…

 

استوری ابزار پولساز اینستاگرام

اگر به فکر فروش بالا از اینستاگرام هستید باید بدانید که مهمترین و پولسازترین ابزار اینستاگرام، استوری است. در واقع ما با پست ها افراد جدید را به پیج خود جذب می‌کنیم و این استوری های ماست که از افراد جذب شده به پیج خریدار می‌سازد. اگر به فکر تبدیل مخاطب به مشتری هستید تنها ابزار موثر و تاثیرگذار استوری شماست که باید تکنیک های مختلفی را با استوری بلد باشید از جمله:

  • تکنیک ساخت استوری های جذاب
  • تکنیک تبدیل و فروش
  • تکنیک جریان سازی
  • تکنیک بلاگری در استوری
  • تکنیک های داستان سرایی
  • تکنیک های افزایش بازدید استوری و شوک
  • تکنیک تعامل و حفظ بازدید در استوری ها
  • و…

استوری خیلی تکنیک های مختلف داره که اگه اونو یاد بگیرید بدون شک فروش قابل توجهی رو میتونید از آن خودتون کنید، برای این منظور من به شما پیشنهاد می‌کنم از دوره ویژه ما که مربوط به استوری هست شرکت کنید. ما در دوره آموزش استوری کامل و مفصل در 4/5 ساعت اصل فروش رو به شما آموزش دادیم، اسم این دوره رو گذاشتیم بمب استوری، چون واقعاً مثل یک بمب میتونه برای شما سروصدا داشته باشه، فقط کافیه که زمان بذارید و چند ساعت آموزش ببینید تا ما فرمول هایی رو به شما معرفی کنیم که روند فروش شما رو دگرگون می‌کنه…

اگر فروش شما خوب نیست! قطعاً در استوری گذاشتن ضعف دارید، که با شرکت در دوره بمب استوری قطعاً این مشکل شما برطرف میشه چون قدم به قدم توضیح دادیم که چی استوری کنید که برای شما فروش و نتیجه دلخواه رو به ارمغان بیاره! هیچ ریسکی نمی‌کنید اگر چند ساعت وقت بذارید و این دوره آموزشی را ببینید!

 

با تشکر از توجه و همراهی شما با آکادمی انار

هر روز به وب سایت ما سر بزنید…

دوره ادمینی اینستاگرام
,
نوشتهٔ پیشین
بهترین روش یادگیری طراحی سایت
نوشتهٔ بعدی
بیشترین فالوور اینستاگرام را در ایران چه کسی دارد؟

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x