بهترین روش طراحی سایت

بهترین روش یادگیری طراحی سایت

  1. به طراحی وب سایت علاقمند هستید؟
  2. تمایل دارید وب سایت کسب و کار شخصی خودتان را طراحی کنید؟
  3. نمیدانید چه روشی مناسب کار شماست؟
  4. به برنامه نویسی و کدنویسی علاقه‌ای ندارید؟
  5. دنبال یک راه سریع و پولساز هستید؟

خب این مقاله دقیقاً پاسخ این 5 سوال شماست، پس با آکادمی انار همراه باشید…

 

درآمد یک طراح سایت چقدر است؟

درآمد یک طراح سایت کاملاً بستگی به میزان دانش و تجربه او دارد. دقیقاً مانند دکتری که عمل زیبایی می‌کند، ممکن هر دکتری تعرفه خودش را داشته باشد اما با همه این تفاصیل یک طراح سایت از هر پروژه طراحی سایت می تواند از 4 میلیون تا 50 میلیون و حتی بالاتر درآمدزایی داشته باشد که البته برای یک طراح سایت تازه کار شرایط کاملاً متفاوت است و کمی زمان میبره تا شناخته بشه، به اصطلاح مثل هر کاری خاک خوری داره، اما بدون شک جذاب و پردرآمد هست.

بهترین روش طراحی سایت در دنیا

بهترین روش طراحی سایت

بهترین روش طراحی سایت، روشی است که خیلی سریع و بدون برنامه نویسی شما هم قادر هستید یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی طراحی کنید. ممکن بپرسید مگه بدون کدنویسی هم شدنیه؟ بله به کمک CMS هایی که ارائه شده و امروزه قدرت بالایی دارند، نظیر: وردپرس، جوملا، پرستا شاپ و… این سیستم ها به شما کمک می‌کنند که بدون نیاز به برنامه نویسی و تسلط به زبان های php، js, asp.net و…یک سایت کاملاً حرفه‌ای را راه اندازی کنید.

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

 

آیا وب سایت طراحی شده حرفه ای خواهد بود؟

شما همین الان داخل وب سایت آکادمی انار هستید، وب سایتی که کاملاً با روش طراحی سایت با وردپرس طراحی شده و امکانات کامل برای کاربران خود داره، برای مثال شما در وب سایت ما دوره های آموزشی مختلف ما را مشاهده می‌کنید، مقالات رایگان میخوانید، کاملاً آنلاین میتونید دوره های آموزشی ما را خریداری کنید و بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین هم به دوره خریداری شده دسترسی خواهید داشت. همه دانشجویان ما صاحب یک پنل کاربری حرفه ای خواهند بود که امکانات کامل و پیشرفته‌ای رو در اختیار مشتریان ما قرار می‌دهد. این نمونه یک سایت آموزشی کامل با امکانات لازم می‌باشد. شما هم دقیقاً می توانید از همین روش یک وب سایت حرفه‌ای با امکانات پیشرفته داشته باشید. وب سایت ما به کمک CMS وردپرس طراحی شده…

  • شما از این روش می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی در حد امکانات دیجی کالا داشته باشید.
  • می‌توانید یک وب سایت آموزشی در حد آکادمی انار داشته باشید.
  • یا یک وب سایت خبری و عالی در حد زومیت داشته باشید.
  • و…

بسیاری از طراحان وب سایت و شرکت ها از همین روش برای طراحی وب سایت مشتریان خود استفاده می‌کنند چرا که بهینه ترین و مناسب ترین گزینه در حال حاضر همین است.

 

چطور طراحی سایت یاد بگیرم؟

اگر به فکر حرفه‌ای شدن هستید و بدون اینکه خودتون رو اذیت کنید میخواین طراحی سایت یاد بگیرین، ما توی آکادمی انار یک دوره با نام طراحی سایت بدون کدنویسی داریم که با مراجعه به این صفحه می‌توانید در دوره شرکت کنید و مطمئن باشید که کامل ترین آموزش وردپرس در کشور همین آموزش ماست و از صفر همه چیز رو بهتون آموزش میده تا شما هم یک وب سایت حرفه‌ای راه اندازی کنید.

 

آیا ضمانتی وجود دارد که من یاد بگیرم؟

بله کاملاً میتونید یاد بگیرید برای ضمانت این مورد، چنانچه دوره مبهم یا پیچیده بود کل هزینه شرکت در دوره را به شما بازمیگردانیم.

آیا طراحی سایت با وردپرس بازار کار دارد؟

بله برای اطمینان از این موضوع کافیست در سایت های آگهی، نظیر دیوار، شیپور، ایران استخدام کلمه طراح سایت وردپرس را جستجو کنید تا موقعیت های شغلی فراوان این حوزه را خودتان مشاهده کنید.

آیا برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی این آموزش مناسب است؟

بله یک فصل جداگانه فقط برای کسانی هست که قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کامل را دارند. 100% مناسب این افراد هست و در خرید دوره شک نکنید.

دوره بصورت ویدیویی هست؟

بله کل دوره بصورت ویدیو ضبط شده با بهترین کیفیت و خروجی است. 100% عملی و پروژه محور که بدون اما و اگر طراحی سایت با وردپرس را یاد میگیرید.

برای توضیحات و اطلاعات بیشتر و خرید دوره کجا برم؟

فقط کافیه به لینک دوره طراحی سایت مراجعه کنید.

 

پشتیبانی تلفنی:

هر سوالی هم باقی ماند کافیست با شماره 02133318025 و یا پشتیبانی 09013231997 تماس بگیرید.

 

دوره ادمینی اینستاگرام
,
نوشتهٔ پیشین
لذت بازی های آنلاین پلی استیشن با سرویس پلی استیشن پلاس
نوشتهٔ بعدی
سه مرحله افزایش فروش در اینستاگرام

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x