تدریس خصوصی اینستاگرام

در حال حاضر اینستاگرام تبدیل شده به بزرگترین ویترین آنلاین با میلیون ها مخاطب که می توانند مشتریان بلقوه شما باشند، در گذشته برای اینکه صدای خودتان را به افراد بیشتری برسانید چقدر باید زمان و هزینه صرف میکردید؟ اینستاگرام صدای شما را به میلیون ها مخاطب میرساند، بدون اینکه انرژی زیادی از شما طلب کند. راه و روش موفقیت در اینستاگرام کاملاً شفاف است و کسی می تواند در این فضا موفق باشد که آشنایی خوبی با این محیط و ابزارهای آن داشته باشد.

اگر علاقمند به مباحث اینستاگرام و کسب درآمد هستید و آماده اید که تکنیک های اینکار را بهتر بشناسید ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن نتایج مثبت را در اینستاگرام کسب کنید. رشد و پیشرفت در اینستاگرام مستلزم یادگیری و کمی تجربه است، در یک جلسه خصوصی این تجربیات را بدست آورید.

آموزش حضوری اینستاگرام

آکادمی انار، سالهاست بصورت حرفه ای در زمینه آموزش اینستاگرام فعالیت دارد، در همین راستا ورکشاپ ها، کلاس ها، دوره های غیر حضوری و آنلاین، وبینار و… در زمینه اینستاگرام مارکتینگ برگزار کردیم و تجربیات خودمان را با علاقمندان به بازاریابی در اینستاگرام در میان گذاشته ایم.

جلسات خصوصی آموزش اینستاگرام با توجه به نیاز شما می تواند متفاوت باشد، در هر زمینه که لازم باشد آموزش ها پیگیری می شود و سرفصل های مختلف آموزشی که بسیار رایج هستند را در ادامه عنوان می کنیم.

لوگو اینستاگرام - Logo instagram

آموزش مقدماتی اینستاگرام

لوگو اینستاگرام - Logo instagram

نکات افزایش فالوور طبیعی

لوگو اینستاگرام - Logo instagram

پروفایل بیزینس (پروفشنال)

لوگو اینستاگرام - Logo instagram

تحلیل و بررسی پیج

آموزش غیر حضوری اینستاگرام

اما شاید علاقمند به آموزش های غیر حضوری باشید که از آموزش جامع و آنلاین ما استفاده کنید، اگر مایل هستید که بصورت جامع و مو به مو اینستاگرام را بیاموزید بهترین گزینه آموزشی برای شما شرکت در دوره 0 تا 100 اینستاگرام است، در این دوره که بصورت ویدئویی است تمام جزئیات به صورت تصویری آموزش داده می شود و مباحث از سطح مقدماتی آغاز و به سطح حرفه ای و پیشرفته می‌رسد که کاملاً برای همه افراد مناسب است، این دوره شامل پشتیبانی است و بصورت مرتب بروزرسانی می شود که جلسات اپدیت شده نیز، برای دانشجویان دوره رایگان است و هزینه جداگانه ای دریافت نمی شود! برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام آنلاین به لینک زیر مراجعه کنید.

آموزش آنلاین که به صورت ویدیویی هست یکی از بهترین روش های تسلط بر اینستاگرام مارکتینگ است چرا که ویدیوها به ترتیب و نظم ارائه شده و اگر شخصی به ترتیب تمام جلسات را مشاهده کنه تبدیل به یک کارشناس در این حوزه میشه و جای هیچ سوالی هم این ویدیوها نمیذاره چون با آپدیت مرتباً بروز شده و سوالات رایجی که از تیم پشتیبانی پرسیده شده همگی تبدیل به جلسات دوره شده…

دوره آموزش 0 تا 100 اینستاگرام

دوره کسب و کار از 0 تا 100 در اینستاگرام

برای تدریس خصوصی اینستاگرام با ما تماس بگیرید.

ما عاشق کمک به دیگران هستیم و برای تدریس خصوصی اینستاگرام  می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید…

تماس ، تلگرام ، واتساپ

09013231997

شماره تماس دفتر : 33318025-021

قیمت جلسات خصوصی اینستاگرام

قیمت و تعرفه جلسات خصوصی اینستاگرام به صورت تک جلسه یا دوره آموزشی در زیر قرار گرفته که باید بدانید تدریس خصوصی توسط یک تیم تخصصی که 8 ساله در زمینه اینستاگرام مجری تبلیغات و برگزارکننده دوره های آموزشی حضوری بوده، انجام میشه و سطح کیفی آموزش ها بسیار بالاست.

تک جلسه
450تیک ساعت آموزش
  • آموزش یک ساعته
  • تنظیم زمان
  • مشاوره محور
  • بدون پشتیبانی
  • با تدریس امیرحسین فخاری
2 ساعت
900ت2 ساعت آموزش
  • آموزش دو ساعته
  • تنظیم زمان
  • مشاوره محور
  • بدون پشتیبانی
  • با تدریس امیرحسین فخاری

چرا آکادمی انار را برای تدریس خصوصی اینستاگرام انتخاب کنم؟

مهمترین ویژگی ما در آکادمی انار اطلاعات بروز و درجه یک است، ما به دلیل اینکه مستقیماً در بازار کار هستیم و خود مجری کار هستیم بنابراین تجربیاتی که در اختیار شما قرار میدهیم از دل بازار کار بیرون می آید و خبری از اصول تئوری و ناکارآمد نیست. ضمن اینکه رزومه و پیشینه آکادمی انار در زمینه آموزش اینستاگرام کاملاً مشخص است و اولین آکادمی فعال در حوزه آموزش اینستاگرام هستیم.

تدریس خصوصی اینستاگرام در کجا برگزار می شود؟

تدریس خصوصی اینستاگرام، در آکادمی انار و یا محل شما برگزار می شود، هر زمان و تاریخی که شما مدنظر داشته باشید (فقط چند روز زودتر باید هماهنگ کنید) آموزش حضوری انجام می شود. اگر تدریس خصوصی در محل شما انجام شود فقط هزینه ایاب و ذهاب به مبلغ تدریس خصوصی افزوده می شود.

چند جلسه برای یادگیری لازم دارم؟

سوال رایج کاربران در تدریس خصوصی این است که ما چند جلسه برای یادگیری حرفه ای اینستاگرام لازم داریم؟ کاملاً بستگی به شما دارد و اینکه چه مباحثی را بخواهید یاد بگیرید، اما به طور میانگین دو ساعت آموزش حضوری می تواند اصول و تکنیک های اصلی اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهد.

امکان آموزش گروهی یا درون سازمانی وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد و آموزش توسط موسس آکادمی انار امیرحسین فخاری با بیش از 6 سال سابقه تدریس اینستاگرام برگزار می‌کند. ما جز اولین های آموزش اینستاگرام در کشور هستیم و در کاری که تخصصی آن را انجام می‌دهیم کاملاً مدعی هستیم و هر روز اطلاعات خود را بروز می‌کنیم. پس برای برگزاری آموزش های درون سازمانی یا گروهی کافیست با ما تماس بگیرید.

تدریس خصوصی اینستاگرام چند جلسه است؟

بستگی به شما دارد که چه مواردی را قصد یادگیری دارید و با توجه به نیاز شما تعیین می‌شود.

آموزش خصوصی به چه صورتی برگزار می‌شود؟

به صورت حضوری، غیر حضوری و آنلاین، گروهی یا فردی

هزینه جلسات خصوصی اینستاگرام چقدر است؟

بستگی به موضوع آموزش و میزان آموزش دارد که می توانید با شماره 02133318025 تماس بگیرید.

مدرس اینستاگرام آکادمی انار کیست؟

مدرس های مجموعه هستند و همچنین برای آموزش های ویژه و گروهی موسس آکادمی انار، امیرحسین فخاری کسی که اولین آموزش های اینستاگرام را در کشور برگزار کرد و از قدیمی ترین های این کار به شمار می‌رود.

امکان تعیین زمان و تاریخ وجود دارد؟

بله زمان و تاریخ مورد نظر شما بررسی و هماهنگی می‌شود.

فهرست