اپلیکیشن های کاربردی در استانبول

با 6 اپلیکیشن کاربردی در سفر به استانبول آشنا شوید

تاکنون فکر کرده‌اید که پس از رسیدن به استانبول چگونه باید مسیر جاهای دیدنی، رستوران‌های معروف یا حتی هتل خود را پیدا کنید؟ مخصوصا اگر به زبان ترکی استانبولی مسلط نباشید، یافتن آدرس مراکز مهم و تفریحی بسیار سخت خواهد شد. در این زمان است که اپلیکیشن‌های مفید به کمک شما خواهند آمد و به راحتی می‌توانید سفر بی‌دردسر و لذت‌بخشی را در تور استانبول تجربه کنید. پس با ما در ادامه همراه شوید تا با بهترین برنامه‌ها در این سفر و خدمات آن‌ها آشنا شویم.

اپلیکیشن TGI Food & Drink

اگر به دنبال یک میز با نمایی عالی در یک جای مجلل و با یک سرآشپز مشهور می گردید، این اپلیکیشن به کار شما خواهد آمد. وارد اپلیکیشنThe Guide Istanbul’s  شوید و به لیست هایی که بر اساس مکان مرتب شده اند، دسترسی پیدا کنید. در این اپلیکیشن هم می توانید رستوران هایی را برای صرف غذا پیدا کنید و هم کافه ها و بارهایی را برای رویدادهای مثل کنسرت. لیست های این اپ عبارتند از: table with a view، date night،istanbul classics و بیشتر. گفتنی است که این اپلیکیشن به زبان انگلیسی و قابل نصب بر روی سیستم عامل ios است.

اپلیکیشن Sesil Sozluk

این اپلیکیشن یک دیکشنری است و از یکی از نخستین دیکشنری های آنلاین انگلیسی-ترکی اقتباس شده است. برای استفاده از آن هم نیاز به اتصال به اینترنت دارید. این اپ بیش از 5 میلیون داده دارد که بسیاری از آن ها توسط کاربران ایجاد شده اند. با استفاده از اپلیکیشن Sesil Sozluk در طول سفر خود می توانید کلمات مناسب را پیدا کنید. باید اضافه کرد که این اپلیکیشن به دو زبان انگلیسی و ترکی و قابل استفاده بر روی ios و اندروید می باشد.

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

اپلیکیشن BiTaksi

با نصب اپلیکیشن BiTaksi روی سیستم عامل اندروید و ios خود می توانید از یک سیستم بسیار ساده برای استفاده از تاکسی بهره مند شوید که شامل محاسبه گر هزینه، مکان یاب، رتبه بندی خدمات و غیره خواهد بود. همچنین برای پرداخت می توانید از کارت اعتباری خود هم علاوه بر پول نقد استفاده کنید. باید بدانید که برای ثبت نام در این اپ شما می توانید با نام یا شماره همراه و یا اکانت فیس بوک خود وارد شوید.

اپلیکیشن Street Art Istanbul

این اپلیکیشن رنگارنگ مجموعه ای گلچین شده از هنرهای خیابانی استانبول را برای شما فهرست می کند که از طریق عکس های بسیار کوچک و یا مکان روی نقشه، قابلیت مرور شدن را دارند. اپلیکیشن Street Art Istanbul در جدیدترین به روزرسانی خود به کاربران این امکان را می دهد که آثار هنری را که خلق و یا کشف کرده اند، آپلود کنند. بدون شک این اپلیکیشن، همراه خوبی برای سفر بعدی شما خواهد بود. این را هم باید افزود که این اپ تنها به زبان انگلیسی و قابل نصب بر روی سیستم های اندروید و ios است.

اپلیکیشن های ضروری استانبول

اپلیکیشن iBB Ceptrafik

خواه با ماشین و یا اتوبوس به دل ترافیک کلافه کننده استانبول می روید، بهتر است بدانید چه چیزی اتظار شما را می کشد. این اپ یک تصویر دقیق از نقاط ترافیک استانبول را از طریق نقشه و یا وب کَم در اختیار شما قرار می دهد. از این ابزار پیش بینی ترافیک استفاده کنید تا بتوانید برنامه ریزی دقیق تری در سفر داشته باشید. هم سیستم های اندروید و هم ios  می توانند از این اپ انگلیسی استفاده کنند.

تجربه سفر به استانبول

اپلیکیشن  Tripit

تریپ ایت یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های سفر است که هم برای رفتن به استانبول و هم برای گردش در کشورهای اروپایی کارایی دارد. دلیل آن هم این است که این اپ ردیابی حتی پیچیده ترین  مسیرها را هم راحت کرده؛ بدون اینکه نیاز به تایپ جزئیات سفر، پرواز خارجی، هتل یا حتی کرایه ماشین داشته باشید. اگر رزرو خود را به صورت آنلاین انجام داده باشید، تنها کافیست تا ایمیل  تأیید را فوروارد کنید. در بسیاری موارد تریپ ایت به صورت خودکار آن را تشخیص داده و مسیر مورد نظر شما را اپدیت خواهد کرد. بعد از انجام این کار، اپ را روشن کرده و اجازه دهید تا آخرین به روز رسانی ها را دانلود کند. از آن به بعد میت وانید حتی بدون اتصال به اینترنت به جزئیات مسیر خود دسترسی داشته باشید.

 

اپلیکیشن TRIPOSO Istanbul Guide

شکی نیست که هر مسافری آرزوی یک راهنمای رایگان و قابل اعتماد را دارد. خوب باید بدانید که به لطف این اپ، این آرزو نیز برآورده شده است! اپلیکیشن TRIPOSO Istanbul Guide در مقایسه با سایر اپ ها با کارکرد مشابه، کارایی به مراتب بیشتری دارد. یک رابط کاربری دوستانه و تعاملی که از راهنماهای کوچک رایگان، رویدادها، سفرهای روزانه و تفریحات شبانه، تشکیل شده، از ویژگی های بارز آن به شمار می رود. گفتنی است که اسپانسر این اپ، ترکیش ایرلاینز می باشد و هم سیستم های اندروید و همios را پشتیبانی می کند.

تا اینجای مطلب با اپلیکیشن های کاربردی در سفر به استانبول آشنا شدیم، حال اگر قصد دارید از نسخه فارسی آن استفاده کنید و در ترکیه و استانبول خودرو اجاره کنید، می‌توانید اپلیکیشن قاصدک24 را از کافه بازار یا مایکت دانلود کرده و آن را نصب نمایید. این برنامه بر تمامی سیستم عامل‌های اندروید و آیفون سازگار خواهد بود و به شما امکان دریافت مهمترین خدمات سفر از جمله اجاره روزانه یا ماهانه خودرو در تمامی شهرهای ترکیه، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و بیمه مسافرتی به صورت آنلاین را می‌دهد. البته وب سایت قاصدک24 نیز برای خرید این موارد فعال است و در تمامی ساعات شبانه روز به مسافران خدمات رسانی می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

۱۲ اپلیکیشن ضروری که در سفر به اروپا لازمتان خواهد شد !

دوره ادمینی اینستاگرام
نوشتهٔ پیشین
جایگزین اینستاگرام چیست؟
نوشتهٔ بعدی
راهنمای انتخاب و رزرو آنلاین بهترین هتل‌های اراک

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

نتیجه‌ای پیدا نشد.

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x