رزرو هتل اراک

راهنمای انتخاب و رزرو آنلاین بهترین هتل‌های اراک

اراک از بزرگ‌ترین شهرهای مرکزی ایران، با جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر و جلوه‌های طبیعی زیبا درکنار امکانات رفاهی متعدد، گزینه مناسبی برای سفری خاطره‌انگیز به شمار می‌آید. از سوی دیگر این شهر از قطب‌های مهم صنعتی کشور به شمار می‌رود و افراد بسیاری برای سفرهای کاری به اراک تردد می‌کنند. بنابراین پیدا کردن یک هتل و اقامتگاه مناسب موضوع مهمی است. اگر شما هم می‌خواهید سفری به اراک داشته باشید، با ما همراه شوید. در این مطلب لیست هتل‌های اراک را به همراه بررسی مشخصات و امکانات آن‌ها قرار دادیم تا راحت‌تر بتوانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هتل امیرکبیر اراک

هتل امیرکبیر اراک در سال ١٣٨٤ در دامنه ارتفاعات شهر اراک کار خود را آغاز کرد. ساختمان این هتل 5 ستاره با مساحتی در حدود ١٠٠٠٠ متر مربع به شکل عرشه کشتی در ٧ طبقه بنا شده و در مجموع با ٧٥ باب اتاق و سوئیت پذیرای میهمانان است. در جنوب غربی محوطه‌ مجتمع سیاحتی-تفریحی امیرکبیر١٥ هکتار فضای سبز رویایی در بین تپه‌ای به ارتفاع ٢٠٠ متری خودنمایی می‌کند. علاوه بر این میهمانان با اندکی حوصله و صرف زمانی نه چندان کوتاه می توانند به دیدن کوه شهباز و کوه لجور نیز بروند.

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

بیشتر بخوانید: چرا باید هتل جهانگردی آبگرم محلات را انتخاب کنید؟

علاوه بر فضایی زیبا و پرسنلی مجرب و کارآزموده، هتل امکانات رفاهی مناسبی را نیز برای میهمانان خود فراهم آورده است؛ از جمله یخچال،‌ تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، خشکشویی، اینترنت، رستوران سفره خانه، کافی شاپ، سالن همایش، اتاق جلسات (همراه با امکاناتی از قبیل نمازخانه و کتابخانه)، تالار بزرگ کوه نور (با گنجایش ٧٥٠ نفر)، استخر، جاده تندرستی، زمین تنیس، پیست اسکیت، پیست دوچرخه سواری، شهربازی و پارکینگ.

بیشتر ببینید: هتل نگارستان کاشان با چشم‌انداز باغ فین

هتل زاگرس اراک

هتل زاگرس دومین هتل بزرگ این شهر از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل سه طبقه با زیر بنایی معادل ۱۸۰۰ مترمربع دارای ۲۲ باب اتاق است. هتل دسترسی خوبی به مناطق دیدنی و تفریحی شهر دارد؛ ازجمله خانه خاکباز، موزه چهار فصل، کلیسای مسروپ مقدس، پارک لاله، بازار تاریخی، مجتمع تجاری آفتاب، دانشگاه آزاد و دانشگاه صنعتی اراک.

رزرو هتل در اراک

این هتل 4 ستاره در حال حاضر امکانات مطلوبی را برای اقامتی توام با آسایش و آرامش در اختیار میهمانان قرار داده است؛ از جمله تلفن، یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم اعلام حریق، تهویه مطبوع، آسانسور، خشکشویی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، دو سالن چند منظوره (مناسب برای برگزاری جشن و سمینار)، کافی شاپ و رستوران (با گنجایش ۱۲۰ نفر و امکان سرو غذاهای ایرانی و فرنگی). گفتنی است هتل زاگرس فاقد پارکینگ اختصاصی است.

هتل آفتاب اراک

اگر به دنبال هتلی قیمت مناسب‌تر هستید، هتل سه ستاره آفتاب را می‌توانید در گزینه‌های خود قرار دهید. این هتل در سال ١٣٩١ به بهره برداری رسیده و در سه طبقه با مجموع ١٧ فضای اقامتی در قالب اتاق و سوئیت میزبان میهمانان است. مسافرانی که در این هتل اقامت دارند در مدت زمان نسبتا کوتاهی می‌توانند به موزه فاخر، بازار تاریخی اراک و پارک جنگلی دسترسی داشته باشند.
هتل آفتاب به لطف پرسنل مجرب و امکانات رفاهی مناسب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت مسافرانی است که چه با مقاصد کاری و چه برای سیاحت به اراک سفر می‌کنند.

این هتل نوساز امکانات خوبی را فراهم آورده تا میهمانان در طول مدت اقامت آسایش و آرامش داشته باشند. این امکانات عبارتند از یخچال، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، تاکسی سرویس، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت و شوفاژ)، خشکشویی، تالار پذیرایی، سالن همایش و کنفرانس، کافی شاپ، رستوران لاله، رستوران مانده، و پارکینگ.

هتل‌های اراک

چگونه هتل‌های اراک را رزرو کنید؟

اگر می‌خواهید به اراک سفر کنید، بهتر است از قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید تا در طول سفر آرامش خاطر داشته باشید. پیدا کردن هتلی متناسب با نیازها و علایق خود، از اولویت‌های مهم این برنامه‎ریزی به شمار می‌آید. استفاده از سایت‌های رزرو اینترنتی هتل در این مسیر بسیار کمک کننده است. زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا مشخصات کامل هتل همچون آدرس، فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست امکانات، اتاق‌ها، قیمت و قوانین را بررسی نمایید. هم‌چنین در سایتی مانند جااینجاس می‌توانید در بخش نظرات کاربران از تجربیات مسافرین قبلی هم استفاده کنید. درنهایت هم اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نموده و با اعمال بیشترین میزان تخفیف هزینه آن را پرداخت کنید. توصیه می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر به www.jainjas.com مراجعه نمایید.

دوره ادمینی اینستاگرام
نوشتهٔ پیشین
با 6 اپلیکیشن کاربردی در سفر به استانبول آشنا شوید
نوشتهٔ بعدی
علائم حساسیت فصلی و راهکارهای درمان آن

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

نتیجه‌ای پیدا نشد.

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x