قالب آسترا یا قالب وودمارت کدام بهتر است

قالب آسترا یا قالب وودمارت کدام بهتر است؟

این مقاله رپورتاژ آگهی می‌باشد و آکادمی انار در قبال صحت آن هیچ مسئولیتی ندارد.

کسانیکه در طراحی وب‏سایت فعالیت می‏کنند با کلمه وردپرس آشنا هستند. برنامه‏ ای خارق‏العاده که ایجاد سایت را بدون نیاز به کدنویسی ارائه می‏دهد. این برنامه دارای قالب‏هایی است که هریک مزایا و معایب خاص خود را دارند. قالب آسترا و قالب وودمارت دو تا از پرفروش ترین و محبوب ترین قالب های وردپرس جهان هستند که در این مطلب به بیان تفاوت میان قالب آسترا و قالب وودمارت در وردپرس و اینکه کدام بهتر است، می‏پردازیم.

بررسی قالب آسترا در وردپرس

 

 

به‏ طور کلی قالب وردپرس مجموعه‏ ایی از فایل‏های گرافیکی، کدها و سبک‏ها است که نمایش دهنده ظاهری وب‏سایت شما است. این مجموعه دارای امکاناتی است، که هرچه کامل‏تر باشد، بازدیدکنندگان زیادتری خواهید داشت.

قالب آسترا هم در مخزن وردپرس به صورت رایگان و هم به صورت پرو در سایت یونی آسترا ارائه شده است. قالب آسترا دارای ویژگی‏ های متعددی است. برخی از این ویژگی‏ ها را در زیر بیان می‏کنیم.

قالب آسترا در اصل یک قالب شرکتی و چندمنظوره است. برای طراحی سایت‏های شرکتی یا طراحی سایت‏های چندمنظوره بهترین قالب وردپرس همین آسترا است. بهترین نسخه قالب آسترا با پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و ترجمه و دموهای فارسی در https://uniastra.ir منتشر شده است. در زیر به بیان برخی ویژگی‏های قالب آسترا می‏پردازیم:

مگامنو با امکان سفارشی سازی بالا، برچسب سفید، طرح‏های آماده برای وبلاگ و مقالات، امکان انتخاب Layout مورد نظر، هدر چسبان، هدرهای مختلف برای صفحات، کنترل رنگ، سفارشی کردن فونت، صفحه ‏بندی‏ های مخصوص، ابزارهای فوتر و پاورقی سایت و بسیاری مطالب دیگر که قالب آسترا را به یک قالب محبوب تبدیل کرده است. این قالب قابلیت آن را دارد که با افزونه‏ های استاندارد وردپرس یکپارچه شود.

بررسی قالب وودمارت در وردپرس

 

قالب وودمارت در وردپرس

برای بررسی قالب وودمارت در وردپرس می‏توان گفت که وودمارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است و برای طراحی سایت‏های فروشگاهی این قالب پیشنهاد می‏شود. این سایت بیشتر از 50 دمو دارد که شما می‏توانید بر روی برنامه خود نصب کنید.

عملکرد یک وب‏سایت از مهمترین رتبه‏ بندی ‏های گوگل است که از سال 2021 به‏ طور جدی، شرکت گوگل آن را اجرا می‏کند. به‏ طور کلی می‏توان موارد زیر را برای قالب وودمارت بیان نمود:

  1. طراحی زیبا و جذاب
  2. ریسپانسیو بودن
  3. امنیت بالای کاربران
  4. سرعت بارگذاری بالا
  5. بهینه‏ سازی شده برای سئو
  6. پشتیبانی سایت
  7. به ‏روز رسانی‏ های منظم

علاوه بر مطالبی که در بالا به‏ آن پرداخته شد، برخی ویژگی‏ های قالب وردپرس وودمارت آن را از سایرین متمایز می‏سازد، در این باره به موارد زیر می‏توان اشاره کرد:

سربرگ ساز جادویی: امکان ساخت سربرگ‏های سفارشی را می‏دهد. با افزونه صفحه‏ ساز المنتور سازگاری دارد، و برای ویرایش و طراحی گزینه مطلوبی است، قالبی کاملا راست‏چین و به زبان فارسی بوده و چند فونت فارسی در قالب قرار دارد.

از دیگر امکانات آن وجود اسلایدر رولوشن است که با آن می‏توانید اسلایدرهای جذابی به کاربران سایت نشان دهید. عناصر ساخت محتوای بسیار متنوع را دارا است، جستجوی ایجکس زنده قدرتمند، فوتر بسیار منعطف، امکان مشاهده نمای 360 محصول، استایل تیره و بسیاری موارد دیگر مدعی بر محبوب‏ترین قالب وردپرس فروشگاهی می‏باشد.

این قالب دارای یک تم برتر است و برای ایجاد فروشگاه‏ های آنلاین WooCommerce بهینه شده است، که یک رابط فوق العاده سریع برای کاربر استفاده را ارائه می‏دهد. قالب وودمارت سازگار با آخرین نسخه وردپرس و ووکامرس است.

با آن هر نوع فروشگاه آنلاینی را که می‏توانید تصور کنید بسازید و شروع به کسب آن جریان درآمد غیرفعال با «WoodMart» برای وردپرس کنید. با یک پنل تنظیمات تم قدرتمند که به شما امکان می‏دهد تعداد زیادی از تنظیمات تم را با یک کلیک تغییر دهید، نیازی به کدنویسی نخواهید داشت.

تفاوت بین قالب آسترا و قالب وودمارت

 

قالب آسترا و قالب وودمارت

در مورد تفاوت بین قالب آسترا و قالب وودمارت در مبحث وردپرس فروشگاهی می‏توان به محبوبیت بیشتر و امکانات متنوع‏ تر قالب وودمارت اشاره کرد. انتخاب آسترا به این معنی است که وب سایت خود را به متخصصان بهینه سازی سرعت وب سپردید.

فروشگاه آنلاین خود را به عنوان یک ماشین مسابقه تصور کنید، هر چه سریعتر کار کند، مشتریان را در فرآیند پرداخت راهنمایی موثرتر می‏کند. آسترا نه تنها برای جذابیت زیبایی، بلکه برای سرعت استثنایی طراحی شده است که تجربه کاربری سریع و روان را تضمین می کند. این شبیه به افزودن یک تقویت‏ کننده قدرتمند به وب سایت شما است که عملکرد آن را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

وودمارت به عنوان یک موضوع برتر Woocommerce رتبه‌بندی می‌شود و به راحتی می‌توان فهمید که چرا آن بدل به قالبی پرفروش فروشگاهی شده است. قالب وودمارت از نسخه 5 به‏ بعد کاملا با المنتور سازگار است. با آزمایش قالب وودمارت، در مورد سرعت بارگذاری انجام می‏دهیم که نتیجه کاملا بهینه است.

در هنگام کار با قالب وودمارت به ‏راحتی می‏توانیم با درگ و دراپ به طراحی مورد نظر برسیم. هر دو قالب برای هر پروژه ای درخشان و همه کاره هستند. آسترا با زمان بارگذاری سریع، عملکردی انعطاف‌پذیر، طراحی‌های شیک و قیمت مقرون به صرفه‌اش می‌درخشد. از سوی دیگر، وودمارت را می‏توان پادشاه سفارشی‌سازی با تنظیمات زیاد فرض کرد. باید در ابتدا نیاز خود را مشخص کنید و بر اساس آن اقدام به انتخاب قالب کنید.

جمع‏ بندی تفاوت میان قالب آسترا و قالب وودمارت در وردپرس و اینکه کدام بهتر است

در بالا به ‏طور مختصر هر دو قالب آسترا و قالب وودمارت را بیان کردیم. قالب آسترا و قالب وودمارت دو تا از پرفروش‏ترین و محبوب‏ترین قالب‏های وردپرس جهان هستند.

برای جمع ‏بندی مطالب وودمارت، باید این مطلب را بیان کنیم که، وردپرس یکی از ابزارهای طراحی وب‏سایت همراه با ویژگی بدون کدنویسی‏ های مخصوص سایت است. که چندین قالب مخصوص دارد که از میان آنها دو نوع آسترا و وودمارت را مورد بررسی قرار دادیم.

قالب وودمارت بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است و برای طراحی سایت‏های فروشگاهی این قالب پیشنهاد می‏شود. بهترین نسخه قالب وودمارت با پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و ترجمه و دموهای فارسی در یونی وودمارت uniwoodmart.ir منتشر شده است.

قالب آسترا در اصل یک قالب شرکتی و چندمنظوره است. برای طراحی سایت های شرکتی یا طراحی سایت‏های چندمنظوره بهترین قالب وردپرس همین آسترا است. بهترین نسخه قالب آسترا با پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و ترجمه و دموهای فارسی در یونی آسترا uniastra.ir منتشر شده است.

در مجموع اگر برای یک شرکت قصد راه ‏اندازی وب‏سایت را دارید، قالب آسترا انتخاب معقول‏ تری است، ولی برای کاربردهای فروشگاهی، یقینا قالب وودمارت گوی سبقت را از رقیب خود می‏گیرد. در ابتدای کار باید نیازسنجی کنید و سپس به دنبال انتخاب قالب وردپرسی خود باشید.

 

——— پایان رپورتاژ آگهی ———

دوره ادمینی اینستاگرام
,
نوشتهٔ پیشین
چگونه کسب و کار اینترنتی خود را رونق دهیم: ۴ ایده دگرگون کننده
نوشتهٔ بعدی
DBA: دروازه ورود به دنیای مدیریت استراتژیک

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
بیشترین امتیاز
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x