گام به گام کسب رتبه ۱ در گوگل با پکیج حرفه‌ای سئو و بهینه‌سازی سایت

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و آکادمی انار هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

بر مبنای آمارهای موجود سهم گوگل از بازار جهانی موتورهای جستجو بیشتر از ۷۰ درصد است؛ بنابراین نمی‌توان از بهینه‌سازی سایت و استفاده از پکیج‌های حرفه‌ای سئو برای رسیدن به نتایج برتر جستجو در گوگل غافل شد. سئو نوعی مهارت و دانش تخصصی است که موفقیت در زمینه‌ی آن نیازمند مراجعه به افراد متخصص مانند کارشناسان آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس است.

چطور رتبه سایت خود را ارتقا دهیم؟

گوگل از معیارهای مختلفی برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در صفحات نتایج خود استفاده می‌کند که ثابت نبوده و الگوریتم‌های آن‌ها برای بهتر شدن همواره در حال تغییر هستند. حال هر چقدر بتوانید سایت خود را برای موتور جستجو بهینه کنید، رتبه‌ی بهتری به شما اختصاص داده شده و در عین حال ترافیک بیشتری هم دریافت می‌کنید. اما نکات مهمی وجود دارد که افراد مبتدی از آن بی‌خبر هستند:

  • تعداد معیارهای مورد نظر گوگل فراوان است و نمی‌توان همه‌ی آن‌ها را بر روی یک سایت اعمال کرد.
  • در کنار توجه به سئو و بهینه‌سازی سایت باید مراقب باشید که از معیارهای سئو بیش از اندازه استفاده نکنید؛ چرا که مخاطبان اصلی شما کاربران هستند، نه موتور جستجو.

اهمیت رسیدن به صفحه اول گوگل

یکی از اهداف اصلی بیشتر کسب‌وکارها رسیدن به صفحه اول و نتایج برتر گوگل است چرا که از این طریق می‌توان از مزایای مختلفی بهره‌مند شد:

 

افزایش ترافیک سایت

از آنجایی که بیشتر کاربران صرفاً وارد سایت‌هایی می‌شوند که در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد، رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل می‌تواند میزان بازدید و ترافیک وب‌سایت شما را افزایش دهد.

دیده شدن برند

با قرار گرفتن در صفحه اول نتایج در بین رتبه‌های برتر، برند شما توسط کاربران بیشتری دیده شده و تعداد مشتریان احتمالی آن نیز افزایش می‌یابد.

افزایش اعتبار

آمارها نشان می‌دهند که کاربران برندهایی را در که در صفحه اول گوگل نمایش داده می‌شوند به عنوان برندهای معتبر قبول داشته و علاقمند به استفاده از خدمات و محصولات آن‌ها هستند.

کاهش هزینه‌های مرتبط با تبلیغات

با بهبود رتبه‌بندی وب‌سایت خود نیاز شما برای تبلیغات پرداختی کاهش پیدا کرده و در عین حال می‌توانید بر تبلیغات ارزان‌تر و هدفمندتر متمرکز شوید.

پکیج خدمات سئو حرفه ای

آژانس دیجیتال مارکتینگ و سئو منتوریکس، برای رساندن وب‌سایت کسب‌وکارها به رتبه‌های برتر نتایج جستجو گوگل خدمات گوناگونی را در قالب پکیج خدمات سئو و بهینه سازی سایت حرفه ای ، با قیمت و شرایط مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد که جزئیات آن‌ها به شرح زیر است:

۱. آنالیز وب‌سایت مجموعه

نیروهای متخصص مجموعه در اولین قدم با استفاده از ابزارهای گوناگون سئو وضعیت سئو وب‌سایت شما را بررسی کرده تا در نهایت تصمیم‌گیری‌های لازم را در مورد استراتژی سئو آن انجام دهند.

۲. تدوین استراتژی سئو مناسب

استراتژی سئو نوعی برنامه‌ی جامع است که کارشناسان سئو با پیگیری اقدامات گوناگون آن تلاش می‌کنند تا وب‌سایت یک مجموعه را برای موتورهای جستجو مختلف بهینه‌سازی کنند. تدوین صحیح این استراتژی و پیگیری دقیق آن یکی از عواملی است که می‌تواند در افزایش رتبه سایت شما نقش کلیدی ایفا کند.

لازم به ذکر است که تدوین این استراتژی در منتوریکس بعد از بررسی دقیق وب‌سایت شما انجام خواهد شد.

۳. تحقیق کلمات کلیدی (keyword research)

در این مرحله کلمات کلیدی مستعد رتبه‌گرفتن و متناسب با کسب‌وکار شما با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای مشخصی پیدا شده و از آن‌ها در تولید محتوای کاربرپسند استفاده می‌شود. نتیجه‌ی نهایی تولید محتوا با استفاده از این کلمات کلیدی، افزایش جذب کاربران و ترافیک سایت است.

۴. سئو تکنیکال

در بخش سئو تکنیکال اقدامات فنی مشخصی پیگیری شده که به درک بهتر محتوا و صفحات سایت شما توسط ربات‌های گوگل کمک می‌کند. برای این منظور در ابتدا ساختارهای لندینگ و نیازهای تکنیکال مجموعه شما به دقت بررسی شده و در آخر به یک نقشه‌ی راه مشخص دست پیدا می‌شود که رتبه‌ی سایت شما را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد.

۵. سئو داخلی (On-page)

در این مرحله با استفاده از اقدامات مشخصی مثل به‌روزرسانی تگ‌های عنوان، تگ‌های هدر، متا دیسکریپشن‌ها، انتخاب زیرساخت مناسب، تولید محتوای مناسب، لینک‌سازی داخلی و بهینه‌سازی تصاویر کارشناسان سئو منتوریکس تلاش می‌کنند تا ترافیک ارگانیک بیشتری را به سمت وب‌سایت شما هدایت کنند.

۶. سئو خارجی (Off-page)

در سئو خارجی در خارج از فضای وب‌سایت شما مراحل گوناگونی پیگیری و انجام شده که یکی از آن‌ها لینک‌سازی مستمر در سایت‌های دیگر است و به افزایش رتبه وب‌سایت کسب‌وکار شما کمک می‌کند. از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوشتن رپورتاژهای حرفه‌ای به صورت منظم
  • استفاده از محتوا در وب‌سایت‌های دیگر و…

۷. سئو محلی (Local SEO)

اگر به دنبال دیده شدن در بین کسب‌وکارهای محلی هستید، حتماً باید به این قسمت به صورت ويژه توجه کنید. کارشناسان سئو منتوریکس با استفاده از استراتژی‌های مشخص تلاش می‌کنند تا نمایش وب‌سایت شما در بین نتایج مرتبط با مکان‌های جغرافیایی خاص را بهبود ببخشند. با انجام این کار ضمن بهبود رتبه در بین جستجوهای محلی تعداد مشتریان شما هم افزایش خواهد یافت.

۸. ارائه گزارش‌های منظم در مورد وضعیت سئو

یکی از شروط اصلی موفقیت در زمینه‌ی سئو تعامل با مشتریان است. برای این منظور کارکنان منتوریکس ضمن ارائه گزارش‌های منظم در مورد وضعیت سئو تمامی نکات لازم را در مورد آن به شما آموزش می‌دهند.

در نهایت

راه‌اندازی وب‌سایت برای یک کسب‌وکار تنها مرحله‌ی مقدماتی است و برای افزایش جذب مشتریان و دیده شدن باید به فکر سپردن خدمات سئو آن به مجموعه‌ی با تجربه‌ای همچون منتوریکس باشید؛ چرا که برداشتن حتی یک قدم اشتباه در این زمینه می‌تواند وضعیت سایت شما را برای همیشه دچار مشکل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره با شماره تلفن ۹۱۰۰۶۸۶۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

دوره ادمینی اینستاگرام
نوشتهٔ پیشین
جذب سرمایه از چه راه ‌هایی امکان پذیر است؟
نوشتهٔ بعدی
وردپرس و سئو: آموزش کاربردی برای کسانی که از صفر شروع می‌کنند

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

نتیجه‌ای پیدا نشد.

0 0 رای ها
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x