استراتژی سال 1400

استراتژی برای سال 1400 چگونه باشد؟

تکلیف کسب و کار ها در سال 1400 چه می‌شود؟

سلام خدمت همراهان ارزشمند آکادمی انار، طبق عادت هرساله که یک گزارش از عملکرد سالانه آکادمی انار در انتهای سال منتشر می‌شد امسال در کنار این گزارش وظیفه خود دانستیم که از تجربیات خود در سال گذشته و تحقیقاتی که ما در مورد کرونا و یک سال آینده داشتیم را با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه طی یک ویدیو کوتاه خیلی خلاصه به این موارد اشاره می‌شود و ضمن اینکه یک پلن برنامه ریزی برای سال جدید معرفی میشه که فایل PDF این پلن هم در ادامه همین مطلب در اختیارتان قرار می دهیم.

ویدیو گزارش سال + پلن برنامه ریزی

دانلود فایل PDF پلن برنامه ریزی

اگر به خاطر داشته باشید و از همراهان قدیمی ما باشید پارسال شعار سال را آخرین سال قَرن، بهترین سالِ مَن انتخاب کرده بودیم و به امید خدا شعار سال جدید 1400 را، قَرن جدید، مَنِ جدید نامگذاری می‌کنیم. قرار که در قرن جدید یک من جدید بسازیم مَنی که روی مهارت های جدید و ترند دنیا کار میکنه و مطالعه و آموزش دیدن رو بخش مهم زندگی خودش قرار میده…

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

 

شعار سال جدید آکادمی انار: قَرن جدید، مَنِ جدید

امیرحسین فخاری: بیاین با هم قرار بذاریم و تصمیم بگیریم در سال 1400 و با آغاز قرن جدید (که البته قرن جدید از 1401 آغاز می شود) یک نسخه جدید از خودمون منتشر کنیم در نسخه جدید خودمون…

  • بیشتر تلاش کنیم و کمتر غُر بزنیم.
  • بیشتر ورزش کنیم و کمتر غذای چرب بخوریم.
  • بیشتر آموزش ببینیم و کمتر تلویزیون تماشا کنیم.
  • بیشتر کتاب بخونیم و کمتر اخبار دنبال کنیم.
  • بیشتر عشق بورزیم و کمتر قضاوت کنیم.
  • بیشتر سازنده باشیم و کمتر تخریب کنیم.
  • بیشتر محبت کنیم و کمتر حسادت کنیم.
  • بیشتر عاشق باشیم و کمتر خشمگین شویم.
  • بیشتر ….. کمتر …..

رسالت ما در آکادمی انار اینه که تغییری در زندگی همراهان خود ایجاد کنیم و باعث افزایش کیفیت زندگی دانشجویان خود شویم، خیلی خوشحالیم که در سال جدید خانواده انار بزرگ تر شده و همه ما عضوی از این خانواده هستیم و به داشتن همچین خانواده ای از صمیم قلب افتخار می‌کنم.

ممکن شما از دانشجویان دوره های ما باشید یا دنبال کننده مطالب رایگان وب سایت یا اینستاگرام ما، در هر صورت شما عضوی از این خانواده هستید و بهتون افتخار می‌کنیم که برای یادگیری و رشد خودتون وقت میذارید و هم مسیری با شما لذت بخش ترین لذت دنیا برای ماست.

از اینکه در مسیر آموزش قرار گرفتم و به دیگران کمک می‌کنم زندگی بهتری داشته باشند خدا را شکر می‌کنم. این نعمت نصیب من شد و اعتراف می‌کنم از زمانی که در کنار تخصص خودم به دیگران آموزش دادم این موضوع باعث شد تا خودم نیز مدام روی رشد خودم کار کنم، بیشتر احساس مسئولیت کردم. روزهایی بود که غمگین یا کم انرژی میشدم در اون روزها فکر به کسانی که وفادارانه من را همراهی کردند و از من توقع انرژی همیشگی را داشتند من را به مسیر برگرداند و بدون حمایت شما عزیزانِ دل که خانواده من هستید طی کردن این مسیر ممکن نبود.

دوستتون دارم و خوشحالم که در کنار یکدیگر سال 1400 را آغاز می‌کنیم و مطمئنیم هر چیزی که در پیش رو باشه را با انرژی و توکل به خداوند منان سپری می‌کنیم، هر اتفاقی در این جهان هستی بیفته قطعاً به نفع ماست و از هر شرایطی فقط فرصت های ایجاد شده را میبینیم.

نوروز یک هزار و چهارصد را به شما و خانواده محترمتان تبریک می‌گویم و با آرزوی سلامتی و موفقیت در سال نو

عیدی آکادمی انار

اما در کنار ویدیو برنامه ریزی و مطالبی که در این صفحه منتشر شد یک کد تخفیف روی دوره های آموزشی به عنوان عیدی براتون در نظر گرفتیم که با وارد کردن کد تخفیف nowruz1400 در سبد خرید خود می‌توانید بین 5 الی 15 درصد تخفیف روی دوره های آموزشی مورد نظرتان دریافت کنید. تعطیلات نوروزی یک فرصت عالی برای شماست که رشد کنید و آموزش ببینید و سال جدید را با اطلاعات جدید آغاز کنید.

سه ماهه اول سال یعنی فروردین، اردیبهشت و خرداد نقش مهمی در نتیجه آخرسال شما داره اگر در این سه ماه عادت های خوب و مفید رو در سال جدید به زندگی خودتان اضافه کردید و آموزش های جدید دنبال کردید در آخر سال یعنی دقیقاً سال بعد همین موقع نتیجه کارهایی که کردید را دریافت می‌کنید.

ارادتمند شما، برادر کوچکتر امیرحسین فخاری

برای مشاهده تخفیف ها کلیک کنید

 


 

ویدیوهای آموزشی رایگان برای شما

در ادامه این ویدیوهای رایگان آموزشی را برای شما قرار دادیم تا از فرصت خود استفاده کنید و با روش های مختلف درآمدزایی از اینترنت آشنا شوید.

 

ویدیو اول: رسیدن به درآمد 10 میلیونی درماه با دیجیتال مارکتینگ

لطفاً ویدیوها را به ترتیب مشاهده کنید.

ویدیو دوم: درآمد میلیونی با فروش محصول

لطفاً ویدیوها را به ترتیب مشاهده کنید.

ویدیو سوم: درآمد میلیونی با ارائه خدمات

لطفاً ویدیوها را به ترتیب مشاهده کنید.

ویدیو چهارم: درآمد میلیونی با فروش آموزش

در این چهار ویدیو 0 تا 100 رسیدن به درآمد میلیونی از سه روش 1-فروش محصول 2- ارائه خدمات 3- فروش آموزش را خدمت شما عزیزان توضیح دادیم، اگر کارمند هستید و به فکر ایجاد شغل دوم در کنار کار اول خود هستید، یا اگر خانم خانه دار هستید، اگر دانشجو هستید و زمان کافی برای کار ندارید، اگر صاحب کسبوکار هستید و قصد افزایش فروش خود را دارید یا مدرس هستید و میخواهید آموزش های خود را به سراسر کشور بفروشید، برای شما یادگیری دیجیتال مارکتینگ یک گزینه عالی است. شما با یادگیری روش های بازاریابی اینترنتی می توانید درآمدهای بسیار بالا که در حد تصور کارمندها نیست کسب کنید. برای موفقیت آموزش لازم است و آموزش یک نوع سرمایه گذاری روی خودتان است. ما به شما مسیر کسب درآمدهای میلیونی از طریق اینترنت را آموزش می دهیم و اگر شما با آموزش ما همراه شوید به درآمد خواهید رسید و هیچ جای نگرانی یا شکی نیست چون دانشجویان قبلی ما به درآمد رسیدن و شما هم به درآمدخ خواهید رسید. در دوره وبمستران مبتکر شرکت کنید و از این تخفیف نوروزی نهایت استفاده را ببرید.

استفاده از تخفیف نوروزی دوره وبمستران مبتکر 

دوره ادمینی اینستاگرام
نوشتهٔ پیشین
ساخت ویدیو برای اینستاگرام
نوشتهٔ بعدی
کسب درآمد از وردپرس

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

نتیجه‌ای پیدا نشد.

5 2 رای ها
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

2 نظرات
بیشترین امتیاز
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
2
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x