گزارش دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ

گزارش دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ در تهران

دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ برگزار شد…

سلام خدمت همراهان ارزشمند آکادمی انار، پنج‌شنبه هفته گذشته دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ در تهران با حضور امیرحسین فخاری موسس و مدیر آکادمی انار برگزار شد، دورهمی دوم اینستاگرام مارکتینگ، مانند دورهمی اول ظرفیت محدودی داشت و ما به ناچار میتوانستیم تنها 30 نفر از عزیزان را پذیرای حضورشان باشیم و از عزیزانی که موفق به ثبت نام نشدند صمیمانه دلجویی میکنیم و امیدواریم در جلسات بعدی شما را ملاقات کنیم.

اما در ادامه گزارشی مختصر از دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ خدمت شما ارائه می‌کنیم و چند تصویر از این رویداد را با شما به اشتراک می‌گذاریم و در انتها لینک تهیه و دانلود این جلسه نیز در اختیار شما قرار میدهیم.

 

در دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ چه گذشت؟

در دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ موضوع اصلی جلسه تولید محتوا بود، ابتدا مختصری از تاریخچه تولید محتوا گفته شد و اینکه اگر بخواهیم تولید محتوا را تعریف کنیم، تولید محتوا چیست و به چه کاری می‌گویند؟ بعد به مدل های تولید محتوا در اینستاگرام پرداخته شد و انواع روش ها و هدف های که برای تولید محتوا وجود دارد بازگو شد و در نهایت یک تمرین برای تولید محتوا در فرصت انتراک گفته شد و 10 دقیقه استراحت بین کلاس شرکت کنندگان مشغول تمرین تولید محتوا بودند.

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

در ادامه جلسه چند مبحث مهم و تاکتیکی در تولید محتوا گفته شد و یک ویدیو از جدول رشد اینفلوئنسر های جهانی در اینستاگرام باهم تماشا کردیم و در ادامه یک ابزار مهم که به تازگی شرکت مادر یعنی فیس بوک ارائه کرده است به اعضا معرفی شد و محیط آن را آشنا شدیم که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

در پایان جلسه فرصتی برای بیان مشکلات شرکت کنندگان وجود داشت و آقای فخاری به سوالات اعضا پاسخ دادند و در نهایت دورهمی دوم اینستاگرام مارکتینگ هم به پایان رسید و خوشحالیم که تمامی شرکت کنندگان رضایت کافی را از نحوه برگزاری داشتند.

 

دورهمی اینستاگرام مارکتینگ ادامه دارد؟

دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ

با توجه به استقبالی که از این دورهمی ها به عمل آمده ادامه خواهد داشت و در جلسه بعدی دورهمی مبحث آنالیز یک پیج در اینستاگرام و قابلیت های پروفایل تجاری را مطرح می‌کنیم، که حتماً جلسه بعدی نیز یکی از مهمترین جلسات اینستاگرام مارکتینگ به حساب می‌آید. دورهمی بعدی در آبان ماه 1398 برگزار میشود و حتما صفحات اینستاگرام مجموعه را دنبال کنید تا اطلاعیه و لینک های ثبت نام را از دست ندهید.

اینستاگرام آکادمی انار: TAnar_ir

اینستاگرام آقای فخاری: AmiR_Fki

 

چگونه می‌توانیم ویدیوی جلسات گذشته را تهیه کنیم؟

دوستان زیادی قبل از برگزاری دورهمی پیام ارسال می‌کردند که امکان حضور برای آنها فراهم نیست و یا عزیزانی که خارج از تهران زندگی می‌کنند ما در آکادمی انار به فکر شما هستیم و ویدیوی هر دو جلسه گذشته در سایت وجود دارد و میتوانید تهیه کنید و بلافاصله دانلود کنید و با مطلوب ترین کیفیت ممکن جلسات را مشاهده کنید.

لینک دورهمی اول:

ویدیو اولین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ

لینک دورهمی دوم:

ویدیو دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ

دوره ادمینی اینستاگرام
,
نوشتهٔ پیشین
قالب وردپرس
نوشتهٔ بعدی
ایجاد نوشته در وردپرس

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

0 0 رای ها
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x