پیج نمایشگاه ماشین در اینستاگرام

ایده نمایشگاه ماشین در اینستاگرام

اگر شما هم صاحب یک نمایشگاه ماشین هستید و یا در نظر دارید که پیج یک نمایشگاه ماشین را در اینستاگرام اداره کنید، پس این مقاله دقیقاً مناسب شماست چرا که قصد داریم به صورت تخصصی پیج نمایشگاه ماشین را بررسی کنیم و ایده های مخصوص تولید محتوا ماشین و فروش و اجاره ماشین را معرفی کنیم.

به طور کلی یک پیج مربوط به ماشین و یا نمایشگاه ماشین اهداف زیر را دنبال می‌کند.

  • فروش ماشین ایرانی و خارجی
  • اجاره ماشین (رنت ماشین)
  • تعمیرات یا خدمات پس از فروش

 

پیج ماشین در اینستاگرام

اما ساختارسازی پیج ماشین در اینستاگرام باید چگونه باشد؟ برای مثال چه عکس پروفایل یا ایدی استفاده کند؟ چه هشتگ های پرطرفداری در این حوزه وجود دارد؟ و دیگر سوالات رایجی که برای شروع کار حتماً دارید را در ادامه پاسخ می‌دهیم.

عکس پروفایل نمایشگاه ماشین باید چی باشه؟

بهتر که عکس پروفایل یک پیج ماشین از لوگو کسب و کار شما باشد و یا تصویر سر در نمایشگاه شما باشد. البته اصولی ترین کار اینه که یک لوگو خوب و مناسب برای اینستاگرام طراحی کنید که از آن لوگو برای پیج و نمایشگاه خود نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که لوگو باید از اِلِمان اصلی کار شما یعنی ماشین استفاده کرده باشد به نحوی که هر کسی لوگو را دید متوجه فعالیت شما و حوزه کاری شما شود. ترجیحاً از لوگوهای پیچیده و سخت استفاده نکنید و به خاطر داشته باشید که عکس پروفایل تنها مشخصه و چهره کسبوکار شماست که در ذهن مخاطب نقش می‌بندد.

نمونه عکس پروفایل نمایشگاه ماشین

ایدی پیج نمایشگاه ماشین چی بذارم؟

سوال پرتکرار دوم این است که ایدی پیج نمایشگاه ماشین چی بذارم؟ باید بدانید که ایدی باید سه ویژگی اصلی زیر را داشته باشد.

  1. قابل حفظ و کوتاه باشد.
  2. املای آسانی داشته باشد. (قابل خواندن برای همه)
  3. معرف پیج شما باشد. (یعنی نام واضح برای پیج نمایشگاهی)

اما کلماتی را که می‌توانید برای یک پیج ماشین به انتهای نام نمایشگاه خود اضافه کنید را در زیر برای شما جمع آوری کردیم.

  • CAR = ماشین
  • Auto = اتو مخفف کلمه اتوموبیل
  • gallery = گالری
  • auto gallery = گالری خودرو
  • mashin = ماشین
  • Rent = رنت (اجاره)
  • review = نقد و بررسی
  • blog = بلاگ (مناسب پسوند بلاگرهای ماشین)
  • vlog = ولاگ (مناسب پسوند ولاگرهای ماشین)
  • page = صفحه (پیج)
  • و…

برای مثال اگر نمایشگاه با نام سالاری می باشد ایدی مناسب: salari_car یا Car_salari یا car_gallery_salari

اگر شما بلاگر هستید و در حوزه خودرو فعالیت می‌کنید ترکیب نام و حوزه کاری جالب میتونه باشه مثل: Amir_carblog یا Amir_car یا Amir_auto

 

هشتگ های پرطرفدار در حوزه ماشین و خودرو

اما پرطرفدارترین هشتگ های این حوزه کدام است؟ در ادامه بخشی از این موارد را معرفی می‌کنم.

هشتگ های ماشین در اینستاگرام

#ماشین #خرید_ماشین #خرید_ماشین_خارجی #ماشین_ایرانی #ماشین_خارجی #اجاره_ماشین #اجاره_ماشین_کیش #خرید_ماشین_اقساطی #آگهی_ماشین #فروش_ماشین #ماشین_فروشی #نمایشگاه_ماشین #ماشین_لاکچری #خودرو_خارجی

 

تولید محتوا برای پیج ماشین

تولید محتوا برای پیج ماشین باید چگونه باشد؟ خب میرسیم به اصل مطلب یعنی تولید محتوا، همانطور که می‌دانید اگر اینستاگرام موشک باشد بدون شک، محتوای شما سوخت این موشک خواهد بود و برای این که پیج شما رشد کند و فعال باقی بماند لازم است که محتوای جذاب تولید کنید. اما سوالی که حتماً برای شما هم پیش آمده این است که من برای پیج ماشین چه محتوایی می‌توانم تولید کنم؟

ببینید به طور کلی ایده‌های بسیار زیادی برای پیج ماشین حالا چه نمایشگاه و چه اجاره و رنت فرقی نمیکنه ایده بسیار زیاد وجود داره اما برای اینکه موتور محتوای شما حرفه ای راه بیفته لازم دارید که آموزش ببینید و ایده‌های جذاب و مختلف را تماشا کنید. به هیچ عنوان مطالعه یک مقاله را کافی ندانید و به همین مقاله بسنده نکنید و حتماً به فکر رشد و یادگیری عمیق تر این موضوع باشید.

نمایشگاه ماشین در اینستاگرام

ایده های تولید محتوا برای پیج ماشین

اما بریم سراغ معرفی ایده هایی که می‌توانید از آنها شروع به تولید محتوا کنید و حسابی مخاطبین پیحتون رو تحت تاثیر قرار دهید.

1- تولید محتوا از ماشین ها

به هیچ وجه به گذاشتن یک عکس در پیجتون رضایت ندین! اینکارو همه میکنن برای رشد داخل اینستاگرام شما باید کاری رو بکنید که همه انجامش ندادن و هنوز برای مخاطب شما تازگی داره. یعنی به جای قراردادن یک عکس ساده از ماشین و چند زاویه آن بیاین یک ویدیو حرفه ای تهیه کنید و رخ و زیبایی های ماشین مورد نظر را به تصویر بکشید. با یک موزیک زیبا روی ویدیو کار بسیار حرفه ای تر و جذاب تر هم خواهد شد.

برای همین میتونید از تکنیک های فیلمبرداری با موبایل استفاده کنید و ایده بگیرید تا در فیلمبرداری با موبایل خلاق تر و حرفه ای تر شوید.

 

2- معرفی آپشن ماشین ها

شاید فکر کنید که خب خیلی از مخاطبان شما آپشن های ماشین ها را می‌شناسند، اما سخت در اشتباه هستید بسیاری از افراد حتی از ماشینی که سوار هستند هم به خوبی اطلاعات ندارند و کلاً مخاطبین علاقمند هستند در مورد خودروهای دیگر هم اطلاعات داشته باشند پس یک ایده همیشگی در پیج شما این است که ویدیو معرفی بخش های مختلف اتومبیل ها را داشته باشید.

خصوصاً خودروهای خارجی که آپشن های بسیاری دارند و مردم علاقه زیادی دارند که این آپشن ها را بشناسند پس از این کنجکاوی مخاطبین استفاده کنید و به رشد پیج خودتون کمک کنید، همچنین از خودروهای داخلی هم غافل نباشید و حتی اگر آموزش های پیجتون گهگاهی مقدماتی هم شوند هیچ اشکالی ندارد چون افرادی هستند که به همین اطلاعات ساده و در دسترس احتیاج دارند. پس هیچ گاه به جای مخاطب تصمیم نگیرید.

تولید

3- مقایسه دو خودرو

یک دسته از محتواهای جذاب که در پیج های ماشین می‌تواند قرار بگیرد همین مقایسه دو خودرو است. هر خودرویی که تولید می‌شود حتماً رقیبی در کمپانی مشابه خود دارد پس این نقد و بررسی و مقایسه ها را شما به عنوان یک پیج مرجع می‌توانید بسازید. مقایسه دو خودرو مشابه با هم باعث می‌شود که در انتخاب و خرید هوشمندانه به مخاطب خود کمک کنید، این دست محتواها دست به دست می‌شوند و از بازدید خوبی برخوردار خواهند بود.

 

4- آموزش های حیاتی خودرو

حتماً در کنار محتواهای پیجتون یک سری آموزش های حیاتی مربوط به خودرو داشته باشید، مثل اینکه اگر ماشین داغ کرد چه کنیم؟ یا اگر وسط راه پنچر شدیم و زاپاسی در کار نبود چه راهکار جایگزینی برای آن وجود دارد؟ یا از این دست محتواهای حیاتی که برای هر صاحب خودرویی لازم است یا برای صاحبین یک خودرو خاص یا برند خاص لازم است. هزاران ایده در همین مورد چهارم وجود دارد که اگر خلاق باشید هیچ موقع بدون سوژه برای محتوا نخواهید ماند.

 

در اینجا 4 ایده جذاب برای تولید محتوا پیج های ماشین و نمایشگاه های ماشین معرفی کردیم که هزاران ایده تولید محتوا از همین 4 روش استخراج می‌شود که دیگه بهونه اینکه نمیدانیم چه محتوایی بسازیم را نخواهد داشت. اگر برای ادیت ویدیو مشکل دارید و دوست دارید که با موبایل محتوای ویدیویی جذاب برای پیجتون بسازید پیشنهاد می‌کنم که در دوره اینشات شرکت کنید. در این دوره کاملاً ادیت ویدیو با موبایل را به ساده ترین روش ممکن آموزش دادیم و هر کسی می‌تواند یاد بگیره که چطور با موبایل ویدیوهای خلاقانه و حرفه ای برای پیج اینستاگرامش بسازه.

دوره 0 تا 100 اینستاگرام

دوره جامع آموزش اینستاگرام

اگر دوست دارید که اینستاگرام را یکبار بصورت حرفه ای و تخصصی آموزش ببینید پیشنهاد مییشه که در دوره 0 تا 100 اینستاگرام شرکت کنید چرا که کامل ترین آموزش کسب درآمد از اینستاگرام همین دوره است که هر چقدر هم که اطلاعات کمی درباره اینستاگرام داشته باشید بازهم این دوره از مقدماتی تا حرفه ای به شما آموزش می‌دهد. پس اصلاً نگران این نباشید که ممکن اطلاعات را به خوبی متوجه نشوید یا کامل یاد نگیرید. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می‌توانید در ساعات اداری با شماره 02133318025 و در ساعات غیراداری با شماره موبایل 09013231997 تماس بگیرید تا ما در حرفه ای شدن پیجتون و آموزش های مناسب شما را راهنمایی کنیم.

,
نوشتهٔ پیشین
چگونه دامنه دات آی آر بخریم؟
نوشتهٔ بعدی
آموزش پیج گل فروشی در اینستاگرام

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست