اولین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ - آکادمی انار - امیرحسین فخاری

گزارش اولین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ در تهران

اولین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ برگزار شد

سلام خدمت همراهان ارزشمند آکادمی انار، شنبه ای که گذشت اولین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ با حضور امیرحسین فخاری موسس و مدیر آکادمی انار در فضای کار اشتراکی کارمانا برگزار شد. در اولین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ که ظرفیت محدودی داشتیم با استقبال فراوانی از سوی شما عزیزان مواجه شدیم که در نظر داریم برای دورهمی بعدی حتماً ظرفیت بیشتری در نظر بگیریم و از دوستانی که نتوانستیم در این دورهمی پذیرای آنها باشیم صمیمانه دلجویی میکنیم.

این دورهمی 30 نفر ظرفیت داشت و خیلی سریع این ظرفیت در وب سایت آکادمی انار تکمیل شد، در ادامه گزارشی از این دورهمی خدمت شما ارائه میکنیم.

 

در دورهمی اول اینستاگرام مارکتینگ چه گذشت؟

اولین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ - آکادمی انار

در این دورهمی که در تاریخ 26 مرداد 1398 در فضای اشتراکی کارمانا برگزار شد، امیرحسین فخاری موسس آکادمی انار از چگونگی شکل گیری بازار آنلاین صحبت کرد و نقش اینستاگرام را در بازاریابی آنلاین را بسیار مهم و حیاتی دانست! در این دورهمی نکاتی گفته شد که به فعالیت بهتر شما در اینستاگرام مارکتینگ کمک میکند و کسانی که در این دورهمی شرکت کرده بودند، همه یا صاحب کسب و کاری بودند و یا دغدغه شروع یک کسب و کار را داشتند.

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

انرژی بسیار بالا و انگیزه کم نظیر اعضای دورهمی جو بسیار عالی را برای یادگیری رقم زده بود و لبخند رضایت شرکت کنندگان در پایان رویداد انرژی ما را در آکادمی انار دوچندان کرد.

از مباحث پایه و اصلی در اینستاگرام بحث آغاز شد و به معرفی پیج های نمونه در هر زمینه اشاراتی میشد که موضوع در ذهن حضار بهتر شکل بگیرد، همچنین در ادامه یک نقشه مسیر برای شروع یک پیج معرفی شد که هر کسی میتوانست به کمک آن در اینستاگرام در مسیر رشد قرار بگیرد، در این دورهمی یک مهمان ویژه داشتیم، آقای مهدی شجاری عزیز مدیر پیج اینستاگرامی موبونیوز مهمان ما در دورهمی اینستاگرام مارکتینگ بود و از تجربیات و چالش های که در راه موفقیت پیج خود داشت سخن گفت و در مجموع یک دورهمی بسیار کاربردی و مفید را در 2 ساعت میزبان شما علاقمندان و همراهان ارزشمند آکادمی انار بودیم.

 

این دورهمی ها ادامه دارد؟

سوالی که کاربران زیادی در اینستاگرام از ما پرسیده بودند این بود که این دورهمی ها ادامه دارد؟ با توجه به استقبالی که شد حتما در ماه های آینده دومین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ را برگزار میکنیم که حتما اگر عضو خبرنامه ما نیستید در زیر عضو شوید تا مطلع گردید.

 

میتوانم ویدیوی این دورهمی را داشته باشم؟

دوستان زیادی این سوال را پرسیده بودند که ما متاسفانه نتوانستیم حضور داشته باشیم آیا میتوانم ویدیوی آن را تهیه کنم؟ بله خوشبختانه این دورهمی به طور کامل ضبط شده است و با ویدیو و صدای با کیفیت و مناسب تدوین و آماده شده است که در اختیار علاقمندان قرار بگیرد.

برای تهیه ویدیوی این دورهمی میتوانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

ویدیو اولین دورهمی اینستاگرام مارکتینگ

دوره ادمینی اینستاگرام
,
نوشتهٔ پیشین
43 آمار از اینستاگرام که باید در سال 2019 بدانید
نوشتهٔ بعدی
چگونه رتبه الکسا یک وب سایت را کاهش دهیم؟

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

0 0 رای ها
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x