آموزش یوتیوبری - مهدی شجاری

آموزش درآمدزایی از یوتیوب

سلام خدمت همراهان ارزشمند آکادمی انار، این روزها مبحث یوتیوب و درآمدزایی از یوتیوب بسیار داغ است همیشه سوالات زیادی درباره شروع کار در یوتیوب و نحوه درآمد از این شبکه اجتماعی وجود دارد، به همین دلیل به سراغ مهدی شجاری عزیز رفتیم که یکی از یوتیوبرهای فعال به شمار می‌رود و هم اکنون دو کانال را مدیریت می‌کند که هر دو مانیتایز (به درآمد رسیدن) این مصاحبه را می‌توانید از طریق ویدیو زیر مشاهده کنید.

در ویدیو بالا به سوالات زیر پاسخ داده شده است.

1- یوتیوب چگونه به ما پول می دهد؟

2- روش های درآمدزایی از یوتیوب

3- مراحل کسب درآمد از یوتیوب

4- تبدیل درآمد به ریال

5- چطور محتوای جذاب بسازیم؟

اما به صورت خلاصه بگم که کسب درآمد از یوتیوب و درآمد دلاری مناسب کسانی است که توانایی ساخت و تولید محتوا را داشته باشند، به این صورت که اگر شما محتوای جذاب بسازید و به 1000 مشترک در یوتیوب برسید و ویدیوهای شما بیش 4000 ساعت (4 هزار ساعت واچ تایم) داشته باشد تا بتوانید درخواست دهید، سپس بعد از این شرایط کانال شما بررسی می‌شود و چنانچه تائید شود از آن به بعد با توجه به هر تبلیغی که در بین ویدیوهای شما نمایش داده می‌شود یوتیوب به شما هزینه می پردازد.

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

در حال حاضر ما در ایران و جهان افراد زیادی را داریم که به درآمد دلاری از یوتیوب رسیدن، اگر اهل یوتیوب گردی باشید حتماً چندین نفر از آنها را می‌شناسید.

 

گفتگو با مهدی شجاری (موبونیوز)

در این ویدیو از تجربیات مهدی شجاری پایه گذار موبونیوز استفاده کردیم شخصی که خود تجربه این درآمد را داشته و چالش های که پشت سر گذاشته می‌گوید، همچنین شما از طریق لینک زیر می توانید مهدی شجاری عزیز را در یوتیوب و یا اینستاگرام دنبال کنید.

یوتیوب موبونیوز اینستاگرام موبونیوز

 

در مجموع امیدوارم که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد، اگر براتون مفید بود در بخش نظرات انرژی های مثبتتون رو برای ما بفرستین تا در ادامه آموزش های بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

دوره ادمینی اینستاگرام
نوشتهٔ پیشین
ساخت پیج پوشاک در اینستاگرام
نوشتهٔ بعدی
چطور مسیر زندگی خود را پیدا کنیم؟

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

نتیجه‌ای پیدا نشد.

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x