آموزش ابزار Creator Studio Instagram

معرفی ابزار Creator Studio برای اینستاگرام

معرفی ابزار Creator Studio برای اینستاگرام

مدتی پیش کمپانی بزرگ FaceBook از ابزار جدیدی برای اینستاگرام رونمایی کرد، با نام Creator Studio for Instagram که امکانات کاربردی را در اختیار اکانت های تجاری قرار می‌دهد. شاید یکی از دلایل اصلی توقف ربات های اینستاگرامی و هشدار شرکت اینستاگرام در این رابطه که بزودی API های خود را تغییر میدهد و کار ربات های اینستاگرام را برای همیشه قطع خواهد کرد به این دلیل بود که قرار است ابزار خود را رونمایی کند و از رقیب های جانبی هیچ استقبالی نخواهد کرد.

حالا که ابزار Creator Studio برای اینستاگرام و فیس بوک در اختیار کاربران قرار گرفته چه امکاناتی را میتوان با این ابزار بدست آورد؟ و از کجا میتوان به این ابزار کاربردی دسترسی داشت؟ همه این موارد را در مقاله آموزشی امروز معرفی خواهیم کرد.

 

آموزش ویدیویی ابزار Creator Studio Instagram

نظر شما را به ویدیویی معرفی ابزار Creator Studio Instagram جلب می‌کنم، این ویدیو اجزای مختلف این ابزار را معرفی می‌کند و نحوه قرار دادن پست زمان بندی شده در اینستاگرام را آموزش می‌دهد. حتما ویدیو زیر را تماشا کنید…

امیدوارم که ویدیو مورد توجه شما قرار گرفته باشه، در ادامه چند نکته مهم در مورد ابزار سازندگان فیس بوک (اینستاگرام) را بازگو می‌کنم.

 

  • برای استفاده از این ابزار فیس بوک باید از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.
  • این ابزار بصورت رایگان و بصورت رسمی توسط شرکت مادر یعنی فیس بوک ارائه شده.
  • این ابزار امکان زمان بندی پست ها در اینستاگرام را بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد.
  • میتوانید پست های اسلایدی هم تعریف کنید.
  • میتوانید igtv هم قرار دهید. (قرار دادن آی جی تی وی از طریق پنل راحت تر و دقیق تر میشود.)
  • در حال حاضر امکان قرار دادن استوری با این ابزار وجود ندارد و احتمالاً هم هیچ وقت این امکان اضافه نشود. (با توجه به سیاست های موجود کمپانی)
  • در حال حاضر این ابزار رایگان است و احتمال بهربرداری تجاری از آن در آینده وجود دارد.
  • بخش افزودن شکلک به کپشن پست ها تا چند روز پیش وجود داشت اما گویا حذف شده برای استفاده از شکلک ها (اموجی) میتوانید از سایت https://www.emojicopy.com/ شکلک مورد نظر خود را کپی کنید و در کپشن قرار دهید. 🙂
  • برای استفاده از ابزار سازندگان فیس بوک حتماً باید از پروفایل تجاری (بیزنس) در اینستاگرام استفاده کنید.

 

تجربیات استفاده خودتان از این ابزار کاربردی اینستاگرام را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید…

,
نوشتهٔ پیشین
آموزش چه نقشی در زندگی ما دارد؟
نوشتهٔ بعدی
وضعیت وب سایت ها در زمان قطعی اینترنت بین الملل

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

7 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام ممنونم بابت این همه آموزش ارزشمندی که در سایت منتشر میکنید

    پاسخ
  • سلام من ظبق اموزش
    وقتی روی ایکون اینستاگرام میزنم برای لاگین شدن
    یوز و پسوردم میزنم
    سپس کد دو مرحله ای که برام پیامک میشه را میزنم
    سپس done اما در استدیو سازنده فقط فیس بوک من شناسایی شده و اینستاگرام شناسایی نمیشه
    مشکل از چی میتونه باشه

    پاسخ
  • متصل شد مشکل این بود که در اینستاگرام زبان روی فارسی بود . گفتم تجربمو به اشتراک بذارم
    فقط یه موردی که هست میشه استوری هم زمان بندی کرد؟
    ایا میشه استوری های قبلی هم زمان بندی کرد؟
    ایا میشه پست های قبلی را زمان بندی کرد که به صورت استوری پست معرفی بشه؟

    پاسخ
    • تیم محتوا - آکادمی انار
      در 16 اردیبهشت 1399 5:07 ب.ظ

      سلام مهرداد این مورد که برای راهکار گفتی عجیب بود تا بحال همیچین موردی گزارش نشده بود، به هر حال متشکریم که تجربه خودت رو به اشتراک گذاشتی.
      در مورد استوری خیر – متاسفانه اینستاگرام تمایلی به زمان بندی استوری ها نداره و دوست داره این بخش کماکان لحظه زنده ای از روزمره ما باشه…

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست