ایده پیج گل فروشی در اینستاگرام

آموزش پیج گل فروشی در اینستاگرام

با مقاله دیگری از آکادمی انار در خدمت همراهان عزیز هستیم. در این مقاله به آموزش پیج گل فروشی در اینستاگرام می‌پردازیم که این مقاله برای صاحبین و یا کسانی که ادمین پیج گل فروشی و گل آرایی و گل زدن ماشین عروس هستند، بسیار مناسب است پس اگر شما هم در زمینه گل و گیاه و تزئیات و گل آرایی فعال هستید این مقاله مخصوص شماست.

ایده پیج گل فروشی و گل آرایی در اینستاگرام

پیج های گل فروشی و یا گل آرایی در اینستاگرام خدمات مختلفی را ممکن است ارائه کنند برای مثال ممکن شما فقط فروش گل های مناسبتی را داشته باشید و یا فقط تزئین ماشین عروس را قبول کنید به هر حال باید بدانید که تفاوتی نمیکنه و من در این صفحه سعی می‌کنم جوری مثال بزنم که برای همه شما کارآمد و کارساز باشد پس همراه ما باشید تا ایده های تولید محتوا برای پیج گل فروشی را به شما معرفی کنم.

 

تکمیل پروفایل پیج گل فروشی

اولین قدم برای پیج های بیزنسی و کسب و کار تکمیل پروفایل و ساختار سازی است. پس لطفاً به موارد زیر که مهمترین بخش های پروفایل شماست دقت فراوانی کنید و بهینه از این موارد استفاده کنید.

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار
  1. عکس پروفایل
  2. ایدی پیج (یوزرنیم)
  3. عنوان صفحه
  4. متن بایو
  5. لینک صفحه
  6. هایلایت ها

فقط قبل از تکمیل پروفایل به این نکته مهم توجه کنید که برای پیج گل فروشی شما دو حالت دارید.

  1. از نام شخصی خودتان برای فعالیت استفاده کنید.
  2. از نام مغازه یا کسبوکارتان برای فعالیت در اینستاگرام استفاده کنید.

تفاوت این دو در چیه؟ خب ببینید اگر شما از نام و نام خانوادگی خودتان استفاده کنید و به اصطلاح Personal Account بسازید در واقع مخاطبین راحت تر با شما ارتباط و تعامل می‌گیرند و رفته رفته شما به عنوان یک متخصص و کاربلد در حوزه خودتان شناخته خواهید شد که این مسئله در زندگی کاری و شغلی شما بسیار اثربخش و مفید خواهد بود و حتی درآمد شما را چند برابر خواهد کرد.

اما اگر از نام یا برند کسبوکارتان استفاده کنید و عکس پروفایل شما یک لوگو باشد، جنبه رسمی تری خواهید داشت و البته باز مورد یک دست یافتنی خواهد بود اما باید بدانید که کاربران نسبت به پیج های بیزینس ها که رسمی هستند کمی سرد هستند و کمتر تعامل خواهند داشت. ما در مورد ساختارسازی پیج کامل در دوره 0 تا 100 اینستاگرام که جامع ترین دوره آموزشی ماست توضیح دادیم که می‌توانید با شرکت در این دوره مثل یک حرفه ای از اینستاگرام کسب درآمد کنید.

ایده پیج گل آرایی در اینستاگرام

تولید محتوا برای پیج گل فروشی

حتماً برای شما هم سوال پیش آمده که حالا ما یک پیج برای گل فروشی هم ساختیم حالا باید چه محتوایی داخل این پیج اینستاگرامی بگذاریم؟ تولید محتوا برای پیج گل فروشی کار سختی نیست فقط کافیست کمی خلاق باشید و ابزارهای ساخت و ادیت محتوا را بیاموزید، در این حوزه هیچ گاه موضوع برای ساخت محتوا کم نمی‌آید. در ادامه چند تا ایده برای نتیجه بهتر از پیج را به شما معرفی می‌کنم.

محتوای آموزشی

شما به عنوان یک پیج گل فروشی یا گل آرایی همواره می‌توانید آموزش های کوتاه و جذاب داخل پیج داشته باشید تا همیشه مخاطب یک دلیل قانع کننده برای دنبال کردن صفحه شما داشته باشد. زمانی که محتوای آموزشی ارزشمند برای مخاطب خود مرتب تهیه می‌کنید باعث می‌شود که مخاطبین تعامل بالایی داشته باشند و به دلیل محتوای ارزشمند شما صفحه را ترک نکنند.

این محتوای آموزشی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • نکات نگهداری از گل های مختلف را آموزش دهید
  • محتوا در مورد هر گل و داستانی که هر گل دارد برای مخاطبین جذاب است.
  • گل های مختلف و کاربرد آنها، برای مثال چه گلی برای چه مناسبتی استفاده می‌شود.
  • آموزش درباره دسته کردن گل ها
  • آموزش درباره گیاهان خانگی و انواع آنها
  • آموزش درباره پرورش گل و گیاه در خانه یا…
  • و هزاران ایده مختلف که قابل آموزش به دیگران و خلق ارزش است.

تولید محتوا از نمونه کارها

ایده دیگری که همیشه در پیج باید مرتب روی آن کار شود، نمونه کارهای شماست. سعی کنید کارهای زیبا و خلاقانه‌ای که برای مشتریان انجام می‌دهید را به تصویر بکشید. از نمونه کارها عکس و ویدیو تهیه کنید و در پست و استوری با مخاطبین به اشتراک بگذارید و حتی می‌توانید درباره آنها چند نکته مهم داشته باشید که همراه با نمونه کار گفته شود برای مثال: این گل را برای سفارش آقای … تهیه کردیم که قراره این دسته گل زیبا به خونه یه عروس خانم خوشبخت بره، گلایی که داخل این سفارش استفاده شده عبارتند از گل A برای عطر و بوی منحصر به فرد، گل B برای زیبایی دسته گل و… ببینید بلاگری درباره کارتون چقدر سادست؟ کافیه همین موارد را تکرار کنید و به مرور خلاقیت خودتان هم تقویت می‌شود.

تا حالا از نمونه کارهای خودت ویدیو منتشر کردی؟ اگه فقط یه عکس ساده و معمولی توی پیجت گذاشتی که واقعاً خسته نباشی چون فایده ای نداره…

آموزش پیج گل فروشی در اینستاگرام

محتوای انگیزشی

و اما ایده سومی که می‌توانید در پیج خود داشته باشید، محتوای انگیزشی است. گل ها انرژی مثبتی دارند و پیجی که مربوط به گل فروشی می‌باشد می‌تواند محتواهای انرژی بخش و انگیزشی هم داشته باشد که باعث افزایش روحیه دنبال کنندگان شما می‌شود همچنین می‌توانید از تصاویر گل و گیاه و ویدیوهای مربوط به حوزه کاری خودتان در محتواهای انگیزشی استفاده کنید. پس لطفاً خلاق باشید و عاشقانه برای مخاطبین خود فعالیت کنید.

ایده هایلایت برای پیج گل فروشی

اما برای پیج گل فروشی چه هایلایت هایی لازم است؟ من در ادامه یه سری ایده برای هایلایت پیج گل فروشی معرفی می‌کنم.

  • معرفی (درباره ما)
  • نمونه کار
  • ثبت سفارش (فرآیند انجام کار)
  • ارتباط با ما
  • نظرات مشتریان

این نمونه هایلایت های مشترک در پیج های گل فروشی است که البته شما هم با توجه به ماهیت کسب و کار می‌توانید آن را تغییر دهید اما باید توجه داشته باشید که هایلایت پیج شما انباری نیست که هر استوری که فکر کردی جذاب و حیفه بقیه نبینن رو هایلایت کنی. ما فقط استوری هایی رو هایلایت می‌کنیم که برای کسانی که پروفایل ما را چک می‌کنند آن استوری ها لازم و ضروری باشد. برای مثال هایلایت درباره ما قراره سری استوری های معرفی مجموعه یا شخص شما باشد که مخاطبی که از پروفایل شما بازدید می‌کند خیلی سریع با شما و کسب و کارتان آشنا شود و تعامل بگیرد.

یا مثلاً در هایلایت نمونه کار مهر تائیدی بر پیج خودمان میزنیم. اینکه ما واقعاً هر روز سفارش داریم و سفارش های با کیفیتی را تحویل مشتریان دادیم. یا در هایلایت نظرات مشتریان با مخاطب معمولی کاری می‌کنیم که به ما اعتماد کند و وقتی افراد راضی و خوشحالی را می‌بیند که از خدمات ما راضی بودن حس امید و اعتماد را درون مخاطب شکل می‌دهیم.

پس هوشمندانه از هایلایت ها استفاده کنید تا کامروا شوید.

روش های درآمدزایی پیج گل فروشی

اما چه روش های درآمدزایی برای پیج گل فروشی وجود دارد؟ در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم. خب یک پیجی که در زمینه گل و گیاه و تزئیات و گل آرایی فعالیت دارد در درجه اول می‌تواند از فروش محصول به درآمد مناسب برسد. یا مشتریان جدید جذب پیج خود کند. اما آیا این تنها راه درآمدزایی است؟ مسلماً خیر.

در کنار فروش محصولات شما می‌توانید فروش آموزش هم داشته باشید و یا ورکشاپ های مربوط به کارتان برگزار کنید و از آموزش نیز به درآمد برسید. یعنی اینکه به علاقمندان این حوزه آموزش دهید که چطور وارد این حوزه شوند و تکنیک های این کار را آموزش بدین این گونه افرادی که متقاضی هستند با شرکت در دوره آموزشی شما اطلاعات ارزشمند و تجربیات مفید شما را کسب می‌کنند و شما نیز درآمدزایی می‌کنید.

محصولات آماده و یا نیاز شهرستان ها را تامین کنید. شما می‌توانید محصولاتی آماده داشته باشید که به سراسر کشور ارسال کنید حالا با توجه به ماهیت شما می‌تواند متفاوت باشد. در کنار آن می‌توانید مواد اولیه مثل، کود، خاک، بذر یا… را نیز به همکاران یا… به فروش برسانید. پس اینستاگرام یک ذهن باز و خلاق می‌خواهد که از این فرصت عالی درآمدزایی استفاده کند و درآمد میلیونی در ماه داشته باشد.

 

آموزش تخصصی برای اینستاگرام

اما اگر به دنبال آموزش تخصصی در زمینه اینستاگرام مارکتینگ (بازاریابی اینستاگرام) هستید، می‌توانید در دوره جامع آکادمی انار یعنی دوره 0 تا 100 اینستاگرام شرکت کنید که در این دوره جامع و عالی تمام نکات بازاریابی و تکنیک های تولید محتوا را به شما آموزش می‌دهیم. همچنین در کنار آموزش های عالی این دوره، شما شامل پشتیبانی و مشاوره رایگان از طرف ما خواهید بود که سوالی داشتید از تیم پشتیبانی انار بپرسید و یک جلسه رایگان ویژه کسانی که صاحب گل فروشی هستند از طرف آکادمی انار خواهید داشت. برای شرکت در دوره کافیه که روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره جامع 0 تا 100 اینستاگرام

شماره پشتیبانی آکادمی انار در ساعات اداری: 33318025-021

شماره پشتیبانی: 09013231997

دوره ادمینی اینستاگرام
,
نوشتهٔ پیشین
ایده نمایشگاه ماشین در اینستاگرام
نوشتهٔ بعدی
ایمیل سفارشی برای هر محصول ووکامرس

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

5 1 رای
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

2 نظرات
بیشترین امتیاز
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
2
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x