چرا سایت من فروش نداره؟ آکادمی انار - تیم انار

چرا وب سایت من فروش نداره؟

سلام خدمت همراهان ارزشمند آکادمی انار، در این ویدیو بلاگ درباره بازاریابی وب سایت ها و مشکلاتی که باعث میشه وب سایت شما فروش نداشته باشه می‌پردازیم. اگر وب سایت شما فروش ندارد و یا اینکه مقدار فروش و درآمد وب سایت شما اندک است می‌توانید از راهکارهای ذکر شده در این صفحه استفاده کنید، حتماً ویدئو زیر را مشاهده کنید، امیرحسین فخاری موسس آکادمی انار درباره فروش اینترنتی می‌گوید…

چرا سایت شما فروش مناسبی ندارد؟

همانطور که در ویدیو بالا گفته شد به طور کلی 2 دلیل اصلی برای فروش کم وب سایت شما وجود دارد.

  1. وب سایت شما مشکلات فنی را تجربه می‌کند.
  2. بازاریابی نکردید و کانال های ورودی وب سایت شما ضعیف هستند.

قبلاً از اینکه به مورد دوم بپردازیم باید مشکلات مورد اول را بررسی کنیم مثل: کمبود منابع هاست که باعث قطعی های مداوم وب سایت شما می‌شود، سرعت بسیار پایین وب سایت شما که باعث افت رتبه شما در گوگل می‌شود و کاربران هم از وب سایت های کند فوراً خارج می‌شوند و نمی توان از کاربر توقع صبوری بیش از حد داشت.

اما مورد دوم یعنی شما بازاریابی برای وب سایت خود نکردید، زمانی که کسی وارد وب سایت شما نشود، از کجا بفهمد شما هم هستید؟ از کجا با خدمات و محصولات شما آشنا شود؟ آیا راهی برای اینکه کاربران به سایت شما برسند، ساختید؟ 90% وب سایت ها کانال های ورودی ضعیفی دارند و اصلاً به استراتژی های افزایش بازدیدکننده فکر نمی‌کنند. خیلی از مدیران سایت شانسی جلو می‌روند در واقع هیچ برنامه جامع و دقیقی برای رشد کسبوکار ندارند. و این فاجعه است چون که خیلی زود باعث دلسردی شما و شکست کسبوکارتان خواهد شد.

دقیقاً در دوره وبمستران مبتکر به همین موضوع اشاره کردیم که فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست! یا فقط آشنا بودن با وردپرس برای طراحی سایت کافی نیست! بلکه شما باید تکنیک های بازاریابی و فروش را آشنا باشید تا وب سایت خودتان را به درآمدهای میلیونی برسانید، به همین دلیل است که نام دوره جامع خود را وبمستران مبتکر گذاشتیم یعنی وبمسترهایی که خلاقانه راه های افزایش بازدید برای وب سایت را می‌سازند و ماهرانه به درآمد می‌رسند و به هیچ عنوان شانسی شانسی جلو نمی‌روند آنها به رشد یک وب سایت آگاه هستند و طبق اصولی که آموزش دیدن قدم برمی‌دارند.

برای شرکت در دوره کافیست به لینک وبمستران مبتکر مراجعه فرمائید.

 

دلایل فروش کم وب سایت

اما در ادامه دلایلی که وب سایت شما فروش کمی دارد را بررسی می‌کنیم، لطفاً این موارد را یادداشت کنید و برای آنها برنامه یا تدبیری بیاندیشید. یک مدیر سایت باید هر روز برای بهبود وب سایت تلاش کند، زیر وب سایت شما می‌تواند مانند ماشین پولسازی برای شما عمل کند که تمام آرزوهای شما را به خاطره تبدیل کند، برای تحقق این رویا باید دقیق و با برنامه عمل کنید.

  1. سایت شما مشکلات فنی را تجربه می‌کند.
  2. وب سایت شما برای موتورهای جستجوگر بهینه نشده است.
  3. سایت شما سرعت مناسبی ندارد.
  4. بازدیدکنندگان وب سایت شما کم یا اندک هستند.
  5. بازدیدکنندگان وب سایت شما مخاطبان هدف شما نیستند. (یعنی کسانی که واقعاً به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشند.)
  6. به خوبی اعتماد سازی نکرده اید. (مشتریان برای خرید اعتماد نمی‌کنند.)
  7. کالا یا خدمات شما به درستی معرفی (پرزنت) نشده است.
  8. کالا یا خدمات شما دارای نقص یا مشکلی می‌باشد.
  9. قیمت شما بالاست یا قیمت خود را به درستی توجیح نکرده اید.
  10. قیف فروش ایجاد نکرده اید.
  11. مسیر بازاریابی شما ناقص است.
  12. مراحل ثبت خرید در وب سایت شما سخت یا مبهم یا با مشکلی همراه است.
  13. وب سایت شما دارای ساختار مناسبی نیست.
  14. ظاهر وب سایت شما ترغیب کننده نیست.
  15. مشکل در UI رابط کاربری و UX تجربه کاربری وجود دارد.
  16. ربات های گوگل را در سایت خود مسدود کرده اید.
  17. در شبکه های اجتماعی فعال نیستید.
  18. برای وب سایت خود لینک سازی نکرده اید.
  19. تولید محتوا نکردید یا ضعیف و بی برنامه انجام دادید.
  20. وب سایت خود را برای مدت طولانی رها کردید.
  21. صفحه محصولات به اندازه کافی کامل و تبدیل کننده نیستند.
  22. از صفحات فرود استفاده نکردید.
  23. از تصاویر گرافیکی زیبا و بنرهای تبلیغاتی استفاده نکردید.
  24. اطلاعات کافی از تبلیغات آنلاین ندارید.
  25. و…

 

برای اینکه وب سایت شما تبدیل به یک سیستم خودکار کسب درآمد شود، باید موارد مختلفی را رعایت کنید و برای همه چیز از قبل برنامه ریزی کرده باشید، اما اگر در حال حاضر درآمد یا فروشی از وب سایت خود ندارد، نگران نباشید. حتماً دلیلی دارد ابتدا باید ریشه مشکل را پیدا کنید و سپس برای رفع آن راه حلی مناسب ارائه دهید.

گاهی اوقات لازم است تا برای رفع این مشکلات با یک کارشناس در حوزه دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای اینترنتی مشورت کنیم. اگر دانش لازم در این باره را ندارید و زمان کافی هم برای یادگیری و تحقیق ندارید بهترین کار این است که با یک کارشناس در این حوزه مشورت کنیم تا از تجربیات بیشتری بهرمند شویم.

برای استفاده از خدمات مشاوره می‌توانید به صفحه مشاوره خصوصی مراجعه فرمائید و یک زمان مشاوره رزرو کنید.

 

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
10 تمرین برای یک سخنرانی شگفت انگیز
نوشتهٔ بعدی
انتقال محصولات ووکامرس به سایت جدید

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست