پیش بینی گوگل ترندز از برندگان فینال عصر جدید

ابزار گوگل ترندز فینال عصر جدید را پیش بینی کرد

قدرت گوگل ترندز: پیش از اعلام نتایج فینال عصر جدید، گوگل ترندز آن را نمایش داد

شاید شما یکی از علاقمندان به برنامه تلویزیونی عصر جدید باشید که این مدت سروصدای زیادی به پا کرد، برنامه ای برای کشف استعدادها که در نهایت 5 نفر از آنها به فینال عصر جدید رسیدند، شاید برای شما که طرفدار این برنامه باشید هیجان زیادی وجود داشت که بلاخره چه کسی بیشترین رای مردمی را بدست می آورد و فینال عصر جدید چه کسی منتخب مردمی میشود.

اما اگر با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید حتما با گوگل ترندز که یکی از محصولات کمپانی بزرگ گوگل میباشد آشنا هستید، به کمک این ابزار میتوان ترندها و کلماتی که جستجو زیادی در گوگل دارند را بررسی کنید و اگر کمی با آن آشنا باشید میتوانید آمارهای جالبی از آن استخراج کنید، برای مثال میتوان به کمک گوگل ترندز حتی قبل از اعلام نتایج فینال عصر جدید، برنده را حدس زد! و حتی نفرات برتر را به ترتیب نوشت…

مگر ممکن است؟ بله — با این مقاله از آکادمی انار همراه باشید…

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

ما 5 کلمه زیر را به گوگل ترندز معرفی کردیم و بازه زمانی که مردم فرصت داشتند رای بدهند را انتخاب کردیم…

کد سعید فتحی

کد دختران نینجا

کد محمد زارع

کد فاطمه عبادی

کد پارسا خائف

چرا کلمه کد را قبل از نام فینالیست ها قرار دادیم؟ به این دلیل کسی که کلمه دختران نینجا را جستجو میکند، ممکن است دوست داشته باشد که درباره این گروه بیشتر بداند و عکس های بیشتری از آنها ببیند یا مطالب بیشتری درباره آنها بخواند اما کسی که کد دختران نینجا را جستجو میکند قطعاً کسی هست که به کد رای آنها احتیاج دارد و میخواهد به احتمال خیلی زیاد به آن رای بدهد.

 

ویدیو زیر را تماشا کنید تا جزئیات آن با خبر شوید…

ابزار گوگل ترندز تمامی این آمارها و اطلاعات را در اختیار ما قرار داد. این ابزار برای همه رایگان است.

اگر نتیجه یا جدول اطلاعاتی که در ویدیو بالا مورد بررسی قرار گرفت را تمایل دارید مشاهده کنید کافی است تا به لینک زیر مراجعه کنید.

مشاهده نتایج در گوگل ترندز

این داده آماری خیلی عجیب و قابل تامل بود، امیدوارم که شما هم با مشاهده این ویدیو و لینک بالا، اطلاعات زیادی بدست آورده باشید، درک درست از ابزارهای موجود در دنیای دیجیتال مارکتینگ میتواند به ما کمک کند و Data مثل یک فانوس در تاریکی و ظلمات است.

 

نتیجه فینال عصر جدید

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، روند جستجوی این عبارات به ترتیب فراوانی به ترتیب زیر است:

۱- کد فاطمه عبادی (رتبه اول و بیشترین جستجو در گوگل)

۲- کد محمد زارع (رتبه دوم)

۳- کد پارسا خائف (رتبه سوم)

۴ و ۵- کد دختران نینجا و کد سعید فتحی (رتبه چهارم و پنجم با اختلاف بسیار کم).

 

از بررسی گوگل ترندز این برداشت بدست می آید که طبق اعلام نتایج برنامه عصر جدید که در زیر آمده است، پیش بینی های گوگل ترندز از برندگان این مسابقه کاملاً صحیح بوده است و با توجه به جستجوها این دقیقا همان ترتیبی است که در پایان به عنوان نتیجه آرای مردمی به فینالیست‌های عصر جدید اعلام شد. روند جستجوی مردم در گوگل در طول دوره رای‌دهی دقیقا منطبق با نتیجه آرای آنهاست این جمله میتواند درس های زیادی به ما و تمامی افراد فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ بدهد…

«عصر جدید» برگزیدگانش را شناخت: فاطمه عبادی برنده اولین دوره مسابقه استعدادیابی عصرجدید
با اعلام نتایج آرای مردمی، نتیجه نخستین فصل مسابقه «عصر جدید» مشخص شد و فاطمه عبادى با ٦٥٤٤٩٦٤تعداد رای، به قهرمانی دست یافت.دومین استعداد برتر، محمد زارع با ٥٩١٦٣٦٢رای شد. مقام سوم، به پارسا خائف با ٥٧١٧٠٦٤ رای تعلق گرفت. چهارمین و پنجمین استعداد هم به ترتیب، سعيد فتحى روشن با ٣١٤٨٤٣١ رای و دختران نينجا با٣٠٧٨٧٨٧ رای شدند.

 

میتوانید نظرات خود را درباره این موضوع در بخش نظرات به اشتراک بگذارید…

دوره ادمینی اینستاگرام
, ,
نوشتهٔ پیشین
چگونه رتبه الکسا یک وب سایت را کاهش دهیم؟
نوشتهٔ بعدی
همه چیز درباره بلاک یا ریپورت شدن در اینستاگرام

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

0 0 رای ها
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x