لذت بازی های آنلاین پلی استیشن با سرویس پلی استیشن پلاس

سرویس پلی استیشن پلاس یک تحول بزرگ در کنسول‌های Sony محسوب می‌شود. برای علاقه مندان به دنیای گیم نامی جذاب تر از پلی استیشن وجود ندارد. یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی دنیا که توسط شرکت ژاپنی سونی ارائه شده است. با این حال مروری بر گذشته این دستگاه بازی مانند PS2 و بازی‌های تک نفره می‌تواند برای بازیکنان این کنسول خسته کننده باشد. دقیقا به همین دلیل بود که سرویس اشتراکی PlayStation Plus با هدف بهبود تجربه کاربران و انجام بازی‌های آنلاین ارائه شد.

اگر از طرفداران سرسخت پلی استیشن هستید، حتما می‌دانید که انجام بازی آفلاین و تک نفره نهایت چند روز یا چند ماه می‌تواند شما را سرگرم کند. این جاست که نیاز به بازی‌های دونفره یا گروهی با دوستان‌تان می‌تواند پیشنهاد جذابی باشد. اما طبق سیاست‌های شرکت سونی، انجام بازی‌های گروهی و آنلاین تنها با تهیه سرویس PSN Plus میسر خواهد بود. با خرید اشتراک 1 ماهه، 3 ماهه یا 1 ساله این سرویس می‌توانید از قابلیت‌های مختلف آن برای این کنسول استفاده کنید و از بازی‌های گروهی لذت ببرید.

 

پلی استیشن پلاس چیست؟

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

PlayStation Plus یک سرویس برای کاربران کنسول پلی استیشن است تا بتوانند در ازای پرداخت پول از برخی از قابلیت‌های ویژه این دستگاه بازی استفاده کنند. هر چند این سرویس برای مدل‎های مختلف کنسول‌های سونی مانند PS5، PS4، PS3 و حتی PS Vita ارائه می‌شود، اما با توجه به از رده خارج شده مدل‌های دیگر، آن بیشتر برای گیمرهای پلی استیشن 4 و 5 پیشنهاد می‌شود.  اصلی‌ترین کاربرد پلی استیشن پلاس می‌تواند اجرای بازی‌های آنلاین و گروهی باشد، به عنوان مثال اگر بخواهید با یکی از دوستان خود در شهری دیگر فیفا بازی کنید، نیاز به فعال سازی این سرویس خواهید داشت.

با این حال با خرید اشتراک پلی استیشن پلاس علاوه بر اجرای بازی‌های آنلاین، می‌توانید بسیاری از امکانات را به دستگاه پی اس خود اضافه کنید. در ادامه به بررسی تمامی قابلیت‌هایی که با استفاده از تهیه این سرویس به دستگاه شما اضافه می‌شود، خواهیم پرداخت.

امکانات پلی استیشن پلاس چیست؟

تا به این جا به طور مختصر با سرویس اشتراکی PSN Plus آشنا شدیم، اما قطعا یکی از اساسی‌ترین سوالات، حداقل برای افرادی که به تازگی از کنسول‌های سونی استفاده می‌کنند، این است که با خرید اشتراک این سرویس، چه امکانات و قابلیت‌هایی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بدون شک می‌توان ادعا کرد امکاناتی که PlayStation Plus در دسترس گیمرها قرار می‌دهد، بسیار شگفت انگیز است، به طوری که اگر از این سرویس استفاده نمی‌کنید، قطعا لذت بازی با پلی استیشن تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

از بازی‌های آنلاین لذت ببرید

اگر به بازی‌های آنلاین چند نفره علاقه دارید، قطعا شما نیاز به یک حساب اشتراکی پلی استیشن پلاس خواهید داشت. چرا که در غیر این صورت نمی‌توانید بازی‌های آنلاین پی اس خود را اجرا کنید. به عنوان مثال برخی از معروف‌ترین بازی‌هایی که به صورت چند نفره اجرا می‌شوند، Call Of Duty و FIFA هستند. اگر بخواهید این بازی‌ها را با دوستان خود به صورت اشتراکی تجربه کنید، باید حتما یک اکانت PSN Plus برای کنسول خود فعال کنید. البته سونی از برخی از بازی‌هایی نیز رونمایی کرده که تنها به صورت آنلاین اجرا می‌شوند. این بازی‌ها برای اجرا حتما نیاز به این سرویس دارند.

 

پلی استیشن پلاس ماهانه بازی رایگان ارائه می‌دهد

اگر سرویس پلی استیشن پلاس داشته باشید، خوشبختانه می‌توانید هر ماه تعدادی از بازی‌های سونی را به صورت رایگان هدیه بگیرید. سونی ماهانه از بازی‌های اهدایی خود رونمایی می‌کند، که این محصولات برای انواع دستگاه‌های بازی هستند. اگرچه در لیست محصولاتی که معرفی می‌شوند، نامی از گیم‌های بزرگ روز صنعت بازی دیده نمی‌شود، اما همین بازی‌های نوستالژی و خاطره انگیز می‌تواند کلکسیون بازی‌های شما را افزایش دهد.

فراموش نکنید که اگر به بازی‌های ارائه شده علاقه مند بودید، می‌توانید با افزودن آن به کتابخانه کنسول خود، آن را در حافظه دستگاه ذخیره کنید و هر زمان که تمایل داشتید از بازی مربوطه لذت ببرید.

از تخفیف‌های فروشگاه استفاده کنید

اگر می‌خواهید بدانید یکی از بهترین مزایای استفاده از سرویس پلی استیشن پلاس چیست، من به شما تخفیف‌های فروشگاهی را معرفی می‌کنم. خرید نسخه‌های دیجیتال بازی‌های PS طرفداران زیادی دارد که شاید شما هم جزوی از آن طرفداران باشید. خبر خوب این که برای دارندگان پی اس پلاس این فرصت وجود دارد تا با استفاده از تخفیفات سونی بتوانند نسخه‌های دیجیتال را با قیمت‌های مقرون به صرفه تهیه کنند. گاها تخفیف‌های این سرویس بسیار شگفت انگیز است و قیمت محصول ارائه شده تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند، به خصوص اگر بتوانید در روزهای خاص مانند جمعه سیاه از این سرویس دیدن کنید.

فضای ذخیره سازی ابری هدیه می‌گیرید

اگر گمان می‌کنید کاربرد پلی استیشن پلاس تنها به این چند مورد محدود می‌شود، سخت در اشتباه هستید. موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید دارندگان اشتراک پلی استیشن می‌توانند با فضای ذخیره سازی ابری میزان بیشتری از حافظه را برای نگهداری بازی‌ها دریافت کنند. در واقع Sony به مشتریان خود یک فضای ابری نیز هدیه می‌دهد تا بتوانند لذت بیشتری از دنیای گیم احساس کنند.

نحوه خرید سرویس PlayStation Plus

هر گیمری بلافاصله پس از پی بردن به امکانات PSN Plus برای خرید این سرویس ترغیب می‌شود. در واقع کنسول‌های سونی، بدون بازی آنلاین، تخفیفات ویژه و فضای ابری چندان لذتی ندارند. بنابراین با تهیه این اکانت و فعالسازی آن روی دستگاه خود می‌توانید لذت بازی را چند برابر کنید. با این وجود چگونه باید چنین اشتراکی را خریداری نمود؟

با توجه به این که برای تهیه پلی استیشن پلاس نیاز به پرداخت درون شبکه‌ای دارید و همانطور که می‌دانید تحریم‌ها اجازه این کار را به سادگی به شما نمی‌دهند، بهترین راهکار خرید گیفت‌کارت پلی استیشن پلاس  برای شارژ حساب و خرید اشتراک است. شما می‌توانید با تهیه گیفت کارت‌های مختلف پلی استیشن موجودی اکانت خود را افزایش دهید و سرویس خود را فعال کنید.

 

موبوگیفت، ارائه دهنده انواع گیفت کارت‌های پلی استیشن پلاس

موبوگیفت، مرجع خرید گیفت کارت، یکی از معتبرترین و بهترین مراکز ارائه دهنده گیفت کارت‌های PlayStation Plus است. کاربران موبوگیفت می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوطه در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت گیفت کارت‌های این سرویس را تهیه کرده و برای استفاده از امکانات پولی کنسول بازی خود اقدام کنند.

سایت موبوگیفت

دقت کنید که گیفت کارت‌های کنسول سونی در انواع مختلفی ارائه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود هر یک از آن ها را برای فعالسازی حساب پلی استیشن پلاس انتخاب نمایید:

  • گیفت کارت PlayStation Plus 1 ماهه
  • گیفت کارت PlayStation Plus 3 ماهه
  • گیفت کارت PlayStation Plus 1 ساله

به محض خرید هر کدام از گیفت کارت‌ها، کد هدیه به گوشی و ایمیل شما ارسال خواهد شد. شما می‌توانید با کد ارسالی وارد اکانت پی اس خود شده و یک اشتراک پلی استیشن پلاس فعال کنید.

نتیجه گیری

کمپانی سونی با هدف ارتقای سطح کیفی کنسول‌های بازی و تجربه بهتر کاربران در سال 2010 میلادی، اقدام به انتشار و رونمایی از سرویس جدیدی به نام پلی استیشن پلاس کرد. این سرویس اشتراکی قابلیت‌های منحصر به فردی به کاربران خود ارائه می‌کند که شاید مهمترین آن امکان بازی آنلاین باشد. با این حال فعال سازی اشتراک PlayStation Plus برای گیمرهای ایرانی با چالش‌هایی مواجه است. به نظر می‌رسد بهترین راهکار برای خرید این سرویس استفاده از گیفت کارت‌ های سایت موبوگیفت باشد. این گیفت کارت‌ها برای اشتراک‌های 1 ماهه، 3 ماهه و 1 ساله از موبوگیفت قابل خریداری است.

دوره ادمینی اینستاگرام
نوشتهٔ پیشین
بالا بردن ویو استوری
نوشتهٔ بعدی
بهترین روش یادگیری طراحی سایت

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

0 0 رای ها
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x