طراحی سایت فروشگاهی با قالب وودمارت

طراحی سایت فروشگاهی با قالب وودمارت

با توجه به گسترش کسب و کار های اینترنتی ، طراحی سایت برای کسب و کار ها ضروری است اگر چالش شما راه اندازی سایت فروشگاهی است تا پایان این مقاله همراه ما باشید:

گام های راه اندازی سایت فروشگاهی

سایت  فروشگاهی یا وردپرس را به راحتی می توانید در 4 گام زیر راه اندازی کنید:

1– خرید هاست

اولین اقدام در طراحی هر سایت انتخاب هاست مناسب است. هاست، میزبانی سایت شما است و کلیه فایل ها در آن ذخیره می شوند. مهم ترین نکته در خرید هاست توجه به سرعت و حجم آن می باشد، مثلا برای سایت فروشگاهی حداقل فضا باید 1.5گیگا بایت باشدو باید پشتیبانی خوبی داشته باشد تا در مواقع نیاز سریعا پاسخ خود را دریافت کنید.

2– خرید دامنه

نام دامنه عنوانی که سایت شما با آن شناخته می شود و در ذهن کاربران ثبت می شود برای همین در انتخاب نام دامنه به کوتاه بودن و خوانایی و ماندگاری توجه کنید. بهتر است نام برند را برای نام دامنه سایت خود انتخاب کنید تا کلمه کلیدی چون ممکن است در آینده حوزه کاری شما تغییر کند.

3– نصب قالب

حالا نوبت به خرید قالب مناسب برای سایت فروشگاهی است. سایت های فروشگاهی به دلیل ترافیک بالایی که دارند نیازمند سرعت بالایی هستند.، قالبی که علاوه بر ظاهر زیبا و کاربر پسند کلیه نیازهای کاربران سایت فروشگاهی را پوشش دهد. قالب های چون قالب وودمارت، فلت سام و ایران کالا از بهترین قالب های موجود برای راه اندازی سایت فروشگاهی هستند.

4سفارشی سازی

بعد از انتخاب و نصب قالب می توانید سایت خود را سفارشی سازی کنید. برای اینکه امکانات بیشتر و بهتری را در سایت خود داشته باشید افزونه های مورد نیاز سایت فروشگاهی مانند افزونه های امنیتی و سئو و افزونه های ورود کاربران و صدور فاکتور و افزونه های درگاه پرداخت را روی سایت نصب کنید.   عد از نصب افزونه ها به سراغ تنظیمات سفارشی سازی قالب بروید و تنظیمات مربوط به هدر و فوتر و و لوگو و نحوه چیدمان سایت با استفاده ازصفحه ساز هایی مثل المنتور و ویژوال کامپوزر را انجام دهید.

معیار های انتخاب قالب سایت فروشگاهی

در انتخاب قالب فروشگاهی باید معیارهایی را در نظر بگیرید:

تناسب

یکی از نکات مهم در انتخاب قالب سایت فروشگاهی تناسب قالب با سلیقه مخاطب است. مثلا اگر فروشگاه کودک دارید باید از قالبی با رنگ های شاد و کودک پسند استفاده کنید یا برای طراحی سایت های فروشگاهی طلا و جواهر از قالب هایی با ظاهر لوکس استفاده کنید.

آسانی استفاده برای کاربران

قالبی برای سایت خود انتخاب کنید که کار کردن با آن برای کاربران ساده باشد و هنگام استفاده از سایت دچار سر در گمی نشوند به سادگی محصول مورد نظر خود را پیدا کنند و فرآیند خرید آسان باشند.

پشتیبانی از افزونه ها

وجود افزونه ها به دلیل امکانات زیادی که به وب سایت ها اضافه می کنند ضروری است. بنابراین قالبی که انتخاب می کنید باید بیشترین سازگاری با افزونه ها را داشته باشد.

سازگاری با صفحه ساز ها

شخصی سازی قالب بسیار مهم است برای اینکه به راحتی و بدون نوشتن یک خط کد، سایت دلخواه خود را راه اندازی یا سفارشی سازی کنید، نیازمند استفاده از صفحه سازها مانند المنتور و ویژوال کامپوزر هستید، بنابراین قالب را از نظر سازگاری با صفحه ساز های محبوب هم بسنجید.

امکانات قالب فروشگاهی

در ابتدا باید ببینید توقعی که از قالب سایت خود دارید چیست، برای مثال به دنبال قابلیت ایجکس و فیلتر و مقایسه و لیست علاقه مندی برای محصولات هستید، باید به دنبال قالبی باشید که این ویژگی ها را داشته باشد.

قالب فروشگاهی وودمارت  یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین قالب فروشگاهی با امکانات کامل است. در ادامه به بررسی ویژگی های این قالب پرطرفدار می پردازیم:

داشتن دموهای متنوع

فرقی نمی کند شما قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و پوشاک یا حتی لوازم جانبی داشته باشید، قالب woodmart برای هر فروشگاه دموی جذابی ارایه کرده است کافیست پس از نصب قالب دموی مورد نظرتان را درون ریزی کنید.

قالب وودمارت

طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا

از ویژگی های جذاب قالب وودمارت طراحی جداگانه سایت برای حالت موبایل و دسکتاپ است. از آنجایی که بیشتر افراد از طریق گوشی های موبایل از اینترنت و فضای مجازی استفاده می کنند توجه به نسخه موبایلی و ریسپانسیو سایت ضروری است به علاوه ریسپانسیو بودن سایت یک امتیاز سئو برای سایت است.

سرعت بارگذاری بالا

سرعت از مهم ترین فاکتور ها برای سایت فروشگاهی است کاربران اگر با بارگذاری بالای 3 ثانیه در صفحه ای مواجه شوند فورا سایت را ترک می کنند. یکی از بارزترین ویژگی های قالب woodmart سرعت بالای این قالب است. این قالب دارای بهینه ساز داخلی است که با قابلیت مینیفای کردن فایل های جاوا اسکریپت و css سرعت سایت را بالا بمی برد که در ادامه یک سایت با سرعت بالا از قالب وودمارت که با این قابلیت بهینه شده را مشاهده می کنید.

سرعت قالب وودمارت

قابلیت چندفروشندگی

چند فروشندگی برای سایت های فروشگاهی یک مزیت حساب می شود. با این قابلیت افراد دیگر در سایت شما می توانند با رعایت قوانین به فروش محصولات  و خدمات خود بپردازند.

کمترین نیاز به افزونه

قالب وودمارت پلاس به دلیل امکانات بسیار بالایی که دارد و پاسخ گوی درخواست های تمام افراد است، کمترین نیاز به افزونه های جانبی را دارد.

اپلیکیشن نیتیو

این قالب فروشگاهی اپلیکیشن اختصاصی دارد که با استفاده از این اپلیکیشن امکان مشاهده و مدیریت سفارشات مشتریان و مشاهده کلیه کد های تخفیف و تغییر پروفایل کاربری و آدرس برای کاربران فراهم است.

هدر ساز جذاب

یکی از بخش های ضروری برای هر سایت وجود هدر سایت است. کاربران با مشاهده هدر می توانند تمام امکانات سایت را مشاهده کنند. با استفاده از هدر ساز قالب woodmart به راحتی می توانید هدر برای سایت خود در حالت نمایش دسکتاپ یا موبایلی طراحی کنید.

در این مقاله به طراحی سایت فروشگاهی با قالب وودمارت پرداخته شد امیدواریم با این قالب بتوانید یک سایت فوق العاده برای کاربران خود طراحی کنید البته برای آموزش قالب وودمارت منابع کافی وجود دارد و به صورت حرفه ای می توانید کار کردن با این پوسته را یاد بگیرید.

نوشتهٔ پیشین
چرا لایک به استوری اینستاگرام اضافه شد؟
نوشتهٔ بعدی
بالا بردن ویو استوری

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

0 0 رای ها
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

1 دیدگاه
بیشترین امتیاز
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
1
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x