اقامت در هتل های کیش از گامبرون تا لیلیوم

اقامت در هتل های کیش از گامبرون تا لیلیوم

قیمت ارزان هتل‌ها و تورهای تفریحی کیش از مهم‌ترین عوامل جذب مسافر در جزیره زیبای کیش هستند. تعداد هتل‌های موجود در این جزیره باعث شده است تا همه بتوانند هتلی متناسب با شرایط خود پیدا کنند. کیش را می‌توان یکی از مهم‌ترین و ارزنده‌ترین مناطق تفریحی و گردشگری جنوب ایران دانست. جاذبه‌های گردشگری و متنوع این جزیره سبب شده است تا هر ساله تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر دنیا به این جزیره سفر کنند. جاذبه‌های این جزیره فقط مربوط به مراکز خرید و توریستی آن نمی‌شود؛ بلکه بافت تاریخی و کهن آن نیز در جذب گردشگر دخیل است.
با وجود انواع هتل‌های دو تا پنج ستاره در جزیره کیش، انتخاب فقط یک گزینه برای مردم سخت می‌شود. با توجه به همسایگی کیش با کشورهای عربی، زبان مردم این جزیره فارسی و عربی است. هوای مطلوب کیش در فصل زمستان سبب شده مکانی مناسب به‌منظور تفریح در این فصل باشد. از آنجایی که از اصلی‌ترین دغدغه گردشگران جزیره کیش یافتن هتلی مناسب است؛ ما در ادامه این مقاله به معرفی دو هتل معروف به نام‌های هتل گامبرون کیش و هتل لیلیوم کیش می‌پردازیم.

 

معرفی هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش یکی از هتل‌های مجلل و چهارستاره واقع در جزیره کیش است. این هتل اولین بار در سال ۲۰۱۶ به بهره‌برداری رسید. هتل گامبرون کیش دارای دو ساختمان مسکونی است. این هتل حدود ۱۶۰ اتاق و سوئیت دارد که همگی مجهز به امکانات رفاهی مناسبی هستند.
هتل گامبرون دسترسی راحتی به اماکن دیدنی جزیره از جمله مراکز خرید ونوس، مریم و مروارید دارد. کادر حرفه‌ای هتل گامبرون در تلاش هستند اقامتی راحت برای شما میهمانان عزیز فراهم کنند. این هتل چهار ستاره واقع‌در جزیره کیش اولین بار در سال ۱۳۹۸ در ایران افتتاح شد. مساحت این هتل 10500 مترمربع است.

موقعیت مکانی هتل گامبرون کیش

با توجه به موقعیت مکانی مناسب این هتل در جزیره، دسترسی راحتی به مراکز خرید مریم، بولینگ، اسکله تفریحی، ساحل مرجان، شهر باستانی حریره و پارک دلفین دارد. مهمانان این هتل می‌توانند به‌راحتی از این اماکن دیدن کنند. با درنظر گرفتن این موضوع که مسافران کیش مایل هستند اوقات خوشی را در این جزیره تجربه کنند؛ دسترسی راحت به مکان‌های تفریحی یک نوع امتیاز برای هتل گامبرون کیش محسوب می‌شود.
هتل گامبرون کیش مانند هتل مارینا کیش تا اماکن گردشگری این جزیره فاصله کاملا مناسبی دارد. به‌طور مثال فاصله تا فرودگاه هشت دقیقه با ماشین، تا ساحل بانوان هفت دقیقه، تا ساحل مردان پنج دقیقه، فاصله تا اسکله تفریحی کیش چهار دقیقه، فاصله تا مرکز خرید پانیذ 14 دقیقه، فاصله تا مرکز خرید پردیس چهار دقیقه، فاصله تا مرکز خرید مرجان 10 دقیقه، فاصله تا مرکز خرید ونوس چهار دقیقه پیاده، فاصله تا کشتی یونان 23 دقیقه، فاصله تا شهر پدیده کیش 19 دقیقه، فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز هشت دقیقه، فاصله تا تور سافاری پارس 17 دقیقه، فاصله تا پارک دلفین 14 دقیقه و فاصله تا بازار عرب 16 دقیقه است.

اینستاگرام امیرحسین فخاری - آموزش اینستاگرام - آموزش بلاگری - آموزش کسب و کار

امکانات رفاهی هتل گامبرون کیش

امکانات رفاهی هتل گامبرون کیش شامل تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، نمازخانه، اینترنت بی‌سیم، توالت‌فرنگی، صندوق امانات، آسانسور، سیستم اعلام حریق خشکشویی، سالن کنفرانس، تاکسی‌سرویس، بیلیارد و… می‌شود. شما با اقامت در این هتل می‌توانید سفری دلنشین و به‌یادماندنی را تجربه کنید.

هتل لیلیوم کیش

معرفی هتل لیلیوم کیش

جزیره کیش به‌دلیل داشتن مراکز خرید و مجموعه‌های تفریحی فو‌ق‌العاده، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بر این اساس انواع مختلفی از هتل‌ها برای اقامت مسافران در این هتل جدید پدید آمدند. هتل بین‌المللی لیلیوم کیش با معماری کلاسیکی که دارد، به ارائه خدمات رفاهی به مسافران مشغول است. این هتل با کمک‌های مرحوم «حاج صمد ساغرچی» ساخته‌ شد. هتل لیلیوم کیش هشت طبقه دارد؛ ضلع شرقی آن رو به دریا و ضلع غربی آن مشرف به پارک بزرگ جزیره کیش است.

هتل لیلیوم کیش به‌عنوان یکی از هتل‌های هوشمند جزیره شناخته می‌شود. شما در این هتل می‌توانید در هر نقطه‌‌ای که قرار دارید، از هتل اینترنت استفاده کنید. این هتل چهار ستاره تنها هتلی در جزیره است که از نسل جدید سیستم‌های تهویه هوا و خنک کننده vrf استفاده می‌کند. هتل لیلیوم کیش در سال ۲۰۱۳ ساخته شد و مساحتی حدود ۵۵۰۰ متر مربع داشت. مراحل مختلف تکمیل پروژه آن چهار سال طول کشید و درنهایت این هتل مجلل در مساحت 11 هزار متر مربع و با ۱۵۴ اتاق بنا شد.
هتل لیلیوم کیش شامل برخی امکانات و خدمات فوق‌العاده همانند سالن کنفرانس و آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۰۰ نفر جایی مناسب برای برگزاری جلسات کاری به‌نظر می‌رسد. این هتل مجهز به رستوران، فست فود، کافی‌شاپ، صندوق امانات، دسترسی رایگان اینترنت، سیستم پیشرفته صوتی و تصویری، خشکشویی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگف اجاره اتومبیل و … است. هتل لیلیوم کیش در بلوار رودکی، میدان پردیس کیش قرار دارد.

دوره ادمینی اینستاگرام
نوشتهٔ پیشین
چگونه سایت را سئو کنیم؟
نوشتهٔ بعدی
چگونه ادمین یک پیج در اینستاگرام شویم؟

این مطالب نیز به شما پیشنهاد میشود…

نتیجه‌ای پیدا نشد.

0 0 رای ها
رتبه بندی مقاله
اشتراک
اطلاع از:
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
فهرست
0
درباره این مطلب نظری دارید؟x